Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hond
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik zou in dat geval helemaal geen hond nemen...... Honden zijn huisdieren en vind dat huisdieren niet buiten horen te leven. Ik heb m'n hele leven al honden en als ik 's avonds een keer lekker met een boek op de bank hang liggen 3 Jack Russels op en om me heen.
Met je allergie kun jij dat helaas niet doen, dat snap ik wel. Ik zou er in ieder geval diep over nadenken.
Hans.Tomorrow is the first day of the rest of your life...
-
ik ben het met hans eens een hond is een huis dier dus moet je die gewoon ook binnen laten zelf had ik een hond en die sliep nooit buiten als wij dr niet waren jah misschien soms in de zomer in de zon even slapen maar als wij weg waren moest zij in de bij keuken
Opmerking
-
ik sluit me aan bij hans
je wild een hond voor vossen en andere dieren weg te houden bij je voliere dus toch een waakhond .
nee neem liever geen hond dat is het beste als je allergies bent haren waaien ook op je buitenplaats rond dus denk dat uw last gaat krijgen van je alelrgie
toch iets anders zoeken voor de ongewenst bezoek bij je voliere weg te houden
Opmerking
-
Een mens is niet allergies voor de haren, maar voor de huidschilfers die loskomen tijdens de verharing. Hier zijn medicijnen voor.
Als je een hond wild aanschaffen, dan zul je naar de huisarts moeten gaan als je allergies bent. Je wilt je hond toch uitlaten en er mee gaan spelen. Dan krijg je ook last. Maar laat het beestje a.u.b. niet altijd buiten, zoals andere al gezegd hebben, het zijn huisdieren en ze willen graag bij je zijn.
Opmerking
-
Ik denk niet dat ruimte nu echt van belang is aangezien het beestje in de winter dan ook maar buiten moet ?Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey rahoensik ben niet allergisch maar mijn moeder, maar wat vinden jullie van de ruimte?
Hebben jullie een ras in gedachte?
Nu zeg je wel dat je er mee gaat lopen en spelen maar in de winter? of over een jaar of 2 denk er toch maar eens over na.
Ik weet dat het moeilijk zal zijn maar je moet toch gaan overwegen..
grts
Opmerking
-
wil je de hond aan een ketting laten in een hondenhok ?Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey rahoensHallo,
Ik zou er elke dag enkele malen mee gaan wandelen en veel spelen, (geen waakhond)
hij zou in een hondenhok moeten slapen. Als we een feestje houden (niet vaak, misschien 5x per jaar) moet hij wel aan de lijn.
Nu mijn vragen...
-Welke hond raad je aan?
-Wat soort hok is het beste?
-Hoeveel verzorging heeft het dier nodig?
-Wat raad je me nog aan? Vergeet ik iets?
-...
zulke honden leiden in de praktijk vaak een "hondenleven", vooral als ze ook nog aan de straatkant zitten waar ze worden getreiterd door voorbijgangers.
er zijn wel mensen die honden buiten in kennels houden, die zitten dan in roedels en het zijn vaak jachthonden.
echter zulke ruime kennels kosten wel een paar centen.
als je een hond wilt hebben waar je veel mee wilt spelen, moet je hem als huisdier in huis houden in de woonkamer en zijn eigen mand/ruimte.
en weet dat zo'n hond een huisgenoot wordt en iedereen er dus mee te maken krijgt.
kan je geen schrikdraad aanbrengen om vossen en katten af te houden.
dan ben je voor wat betreft onkosten ook goedkoper uit denk ik.
Opmerking
-
oke
Nou, da's mooi. Dat weten we dan ook weer.
Iedereen raadt Jeffrey aan om geen hond te nemen als die het hele jaar buiten moet blijven. Jeffrey gaat toch bij zijn ouders zeuren voor een hond, dat is wel duidelijk.
Dit wetende kunnen we dit topic als gedaan beschouwen.
Groet,
Rob.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking