Mededeling
Collapse
No announcement yet.
bevriende kwekers
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
ook
ik heb ook bevriende kwekers, dat zijn leden van de gespreksgroep utrecht, van de Sec. maandelijks komen we bij elkaar om te praten over onze vogels. ook worden er lezingen gehouden, gaan we bij elkaar thuis kijken, en er worden tafelkeuringen gehouden. niet alleen erg leerzaam, ook gezellig. ook worden er onderling vogels geruild of gekocht.
bij deze roep ik ook mensen op, om zich bij ons aan te sluiten. wil je meer weten ? ik hoor het wel.groeten Ton
mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber
Opmerking
-
Nou Serinus beschrijft met zijn woorden ook mijn situatie op het gedeelte na dan van mensen uit de vereniging.
Daar heb ik niet zo gek veel contact mee,klinkt raar maar ik ben ongeveer 2 jaar geleden overgestapt van mijn oude clubje naar deze en ook een stuk grotere club.
Nu zitten hier veel kanarie en parkietenkwekers iets waar mijn interesse niet echt ligt en de tropen kwekers die er zijn hebben weer soortjes die mij ook niet liggen.
Cultuurvogelkwekers zijn hier dun gezaaid dus dan blijft er weinig over om contacten op te bouwen.
Nou is dat iets wat op zich niet erg is,heb wel goede contacten kunnen opbouwen door de essb waarvan de meeste in het buitenland zitten waardoor je er ook niet zoveel komt als je zou willen maar niettemin zou ik deze mensen niet kwijt willen.
En wat Serinus doet zo eens een beurs/tt bezoeken doe ik meestal lekker alleen.
Je komt er toch wel bekenden tegen en ik kan dan gaan en staan waar ik wil.
En de mensen die mij niet willen kennen, ach dat hou je toch ook buiten het vogelwereldje, is toch meestal wederzijds.
Leven en laten leven denk ik dan maar.
Aantallen?geen idee vindt het ook niet zo belangrijk maar het zijn er best wel wat.Mvg,
Kingfisher.
Opmerking
-
Je ziet het bij de collega's, de meeste zijn lid van een vogelverening, ivm de ringen. Daarnaast doen er heel veel mensen nog vrienden/kennissen op bij vogelbeurzen, bezoek aan andere kwekers en op het internet met forums.
Ik heb regelmatig contact met bevriende kwekers telefonisch, bezoek of op internet en dan zie ik deze ook altijd op de vogelbeurs in Boskoop.
Groetjes
Peter
Opmerking
-
Bedankt voor de reacties.
Ik zelf heb alleen twee familie leden en een kennis die ook vogels kweken.
ik heb mijn vraag gesteld omdat ik een site aan het maken ben en dit er wel in zou willen verwerken (kleine versie van facebook).
Corneel
Opmerking
Advertentie
Collapse

Opmerking