Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vogels buiten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• vogels buiten?

Ik plaats dit bericht hier, want had geen idee waar anders.
    Heb in het binnenhok, vlak bij het doorvlieggat een koppel zitten met eitjes. Nu willen ze geen andere vogels binnen of buiten laten, anders is het vechten.
    Heb nu alleen het koppel binnen zitten en de rest buiten, kan dit nog of wordt het te koud?
    Groetjes Esther

Het is nog lang niet te koud, dat komt hooguit in december.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

Opmerking

Bedankt, ik dacht het al, maar voor de zekerheid toch maar even vragen he. Het is nu in elk geval een stuk rustiger in de voliere.
      Groetjes Esther

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Bentley
        Ik plaats dit bericht hier, want had geen idee waar anders.
        Heb in het binnenhok, vlak bij het doorvlieggat een koppel zitten met eitjes. Nu willen ze geen andere vogels binnen of buiten laten, anders is het vechten.
        Heb nu alleen het koppel binnen zitten en de rest buiten, kan dit nog of wordt het te koud?
        Beter , niet te dicht bij het gat een nestgelegenheid te hebben, dat wordt meestal knokken.
        succes.

Opmerking

Zolang het niet vriest blijven mijn niet winter harde vogels gewoon buiten.

Opmerking

Barend: dat blijkt nu dus wel ja, maar te laat.

Ik laat ze dan ook maar buiten nu, zou het beter gaan als de jonge uit het ei zijn of wachten tot ze wat ouder zijn om alles weer bij elkaar te zetten?
            Groetjes Esther

Opmerking

ook met jongen blijven ze andere vogels bij het nest wegjagen.

bij mij zou het probleem groter zijn want ik voer binnen dus dan krijgen die vogels zolang geen voer.

gr. Ben
              Groeten, Ben

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ben86
                ook met jongen blijven ze andere vogels bij het nest wegjagen.

bij mij zou het probleem groter zijn want ik voer binnen dus dan krijgen die vogels zolang geen voer.

gr. Ben
                Hoi Ben,
                ik voer ook binnen, maar heb nu dus ook alles buiten aangebracht, je moet iets he.
                De vogels komen niet eens bij het nest, maar door de vliegopening vinden ze al teveel, dus ik wacht maar af hoe het gaat als de jonge er eenmaal zijn.
                Groetjes Esther

Opmerking

Working...
                X