Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rondje broedseizoen - verenigingsavond
Collapse
X
-
Rondje broedseizoen - verenigingsavond
M.vr.gr.
Wim van der Linden
http://www.vvvogelvreugd.nl/
Vogelfoto's en kweekverslagen zijn altijd welkom.Labels: Geen
-
Wat ik op de club vaak deed, is de personen die anders wat stil zijn wat gerichte vragen stellen. De "grote monden" bepalen anders elke avond.
Ook een leuke, deze deed men bij de NZC; laat iedereen aan het begin van de avond eens opschrijven/opnoemen wat voor eivoer hij/zij gebruikt en wat er allemaal toegevoegd wordt. Dat schrijf je uit op een groot vel en dan per punt bespreken met de hele groep. Waar is het voor, waarom gebruik je het, werkt het, etc.
Goed voor lange en vaak leuke discussies.Groet Ton,
www.allevogels.nl
-
Ton,Oorspronkelijk geplaatst door Ton KoekOok een leuke, deze deed men bij de NZC; laat iedereen aan het begin van de avond eens opschrijven/opnoemen wat voor eivoer hij/zij gebruikt en wat er allemaal toegevoegd wordt. Dat schrijf je uit op een groot vel en dan per punt bespreken met d ehele groep. Waar is het voor, waarom gebruik je het, werkt het, etc.
Goed voor lange en vaak leuke discussies.
Lijkt mij wel een goed idee.
Bedankt meer tips zijn welkom.M.vr.gr.
Wim van der Linden
Vogelfoto's en kweekverslagen zijn altijd welkom.
Opmerking
-
Ere wie ere toekomt, het was een bestuurslid van de NKC, Ik geloof Cees.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Wij hebben eens een leken keuring gedaan.
Een aantal leden nemen een vogel mee.
Tijdens de leken keuring bespreken we de vogels en laten iedere aanwezige een keurbriefje invullen.(of per groepje)
Best leuk om te zien wat iemand mooi/niet mooi vind aan een vogel en waar zoal op word gelet.
Laat ook de kweker zelf eens iets vertellen over de vogel en waar de keurmeester naar kijkt.
Groeten Michel
Opmerking
-
Dat is ook wel leuk ja.
Wij hebben ook de ouwe rotten wel eens met vogels op een clubavond. Dat is ook best interessant voor de leek.
Verder doen wij ook wel een rondje "wie heeft wat gekweekt en wat kunnen we op onze komende tt verwachten".
Dan weer eens een spreker over vogels, en de laatste keer van vorig seizoen was er een avond met valkeniers, compleet met losvliegende roofvogels. Erg leuk maar ze schijten wel redelijk veel in het rond.
Opmerking
-
Een vogelquiz vonden ze hier ook wel leuk een paar keer.
De vragen goed verdelen over kromsnavels, tropen en kanaries en afwisselend moelijke en wat makkelijkere.
De prijs was meestal eeuwige roem.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Broedseizoen - Tafekeuring
Wij hebben eerst dat bekende rondje broedseizoen en vervolgens in een paar weken later een tafelkeuring.
Maar die quiz ('en) zijn die digitaal beschikbaar? Dan hoef ik geen wiel te gaan uitvinden?M.vr.gr.
Wim van der Linden
Opmerking
-
kwis
Ik heb eventueel ook wel een kwis beschikbaar.
Maar daar heb je dan wel een beamer en computer/laptop voor nodig.
Als je belangstelling hebt dan kan ik je het bestand wel sturen.
Ik hoor het wel. Geldt natuurlijk ook voor anderen.
Vriendelijke groet,
Henk
Opmerking
-
Kwis
Henk,Oorspronkelijk geplaatst door henkIk heb eventueel ook wel een kwis beschikbaar.
Vriendelijke groet,
Henk
Ik ben benieuwd.
Stuur maar door.M.vr.gr.
Wim van der Linden
Opmerking
-
goed idee
henk wil je er misschien een naar mij toe sturenIk heb eventueel ook wel een kwis beschikbaar.
Vriendelijke groet,
Henk
m. v. g.
Opmerking
-
Ik ook graag.
Beste Henk, je hebt geen mailverkeer aan staan.
Ik heb een mail naar de webmaster gestuurd, die zal hem denk ik wel doorsturen.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking