Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe regels webmaster

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Nieuwe regels webmaster

Groetjes Esther

ik denk dat dat voor de nieuwe leden zijn de ( oude) leden hebben dat al gedaan toen ze zich aangemeld hebben dacht ik

Opmerking

Dat denk ik dan ook, maar misschien omdat de regels gewijzigd zijn dat we moesten laten weten of we accoord gingen?
      Groetjes Esther

Opmerking

reactie

Nee hoor, je kan posten dus is het goed. We moeten ons wel aan de nieuwe regeltjes houden om het forum leuk en vriendelijk te houden voor alle forumgangers. Van jong tot oud zeg maar.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

registreer

Inderdaad, de "knop registreer" is alleen voor nieuwe accounts. We gaan er echter wel vanuit dat de reeds geregistreerde leden zich aan de nieuwe regels confirmeren. En jip, van jong tot oud.

Groet,

Rob.

Opmerking

Ik vind deze het leukst: Met de beheerder van de site en/of moderators wordt niet in discussie gegaan

Zal saai worden Rob.
            Groet Ton,
            www.allevogels.nl

Opmerking

Boring

Soms kan "saai" wel synoniem zijn voor "prettig rustig".

Groet,

Rob.

Opmerking

ik wil nog even terug komen op de nieuwe regels, doe dit hier omdat het bericht wat ik gepost had al weg is.
                Begrijp dat dit geen vraag en aanbodsite is, was ook niet de bedoeling, wilde iets weggeven zonder bijbedoelingen. Dit mag dus niet, maar wil graag het volgende vragen, als iemand een ander een duifje aanbied (gratis) dan wordt daar niks van gezegd, reclame maken voor markten, dat mag ook. Waar ligt dan de grens, kan iemand dat aangeven?
                Groetjes Esther

Opmerking

Opmerking

Working...
                  X