Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    up-date?

    En hoe is nu de stand van zaken? Dak er al op en gaas geschilderd?
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #17
      Nieuwe dak zit erop, tot volle tevredenheid van de baas en vogels .

      Er ligt nu wat sneeuw op, maar met het nieuwe dak komt er veel meer licht binnen. De platen zijn groot waardoor er minder overlapping nodig is. Dit geeft minder doorgezakte platen waardoor gelekt kan worden. Ik heb daarbij alles gekit met transparante kit.

      Het gaas is nog niet geverfd. Moet eerlijk bekennen dat ik daar ook niet meer aan gedacht heb. Mooi dat je mijn geheugen even opfrist Henk3. Dat klusje klaar ik volgend jaar . Gaat zeker nog gebeuren.

      Gr Kornelis

      Opmerking


      • #18
        Het gaas is nog niet geverfd. Moet eerlijk bekennen dat ik daar ook niet meer aan gedacht heb. Mooi dat je mijn geheugen even opfrist Henk3. Dat klusje klaar ik volgend jaar . Gaat zeker nog gebeuren.

        Gr Kornelis

        zul je eens zien wat voor een plezier je daar van hebt, als je het geschilderd hebt komen de vogels en de planten veel mooier uit.

        m.vr.gr. Harry
        Bijgevoegde Bestanden
        m.vr.gr. Harry

        Opmerking


        • #19
          ook

          ik heb het ook zwart geschilderd, en het is een verschil van dag en nacht. een veel betere in kijk



          links wel gedaan, rechts nog niet
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

          Opmerking


          • #20
            Dat ziet er heel mooi uit.

            Welke soort verf hebben jullie hiervoor gebruikt?
            Hebben jullie het met een roller of kwast aangebracht?

            Als ik het resultaat bij jullie zie wil ik ook snel aan de slag ermee.

            Gr Kornelis

            Opmerking


            • #21
              Heeft u al iets gehad van de tijgervinken ?

              grts

              Opmerking


              • #22
                Hallo Bert 3660,

                Ik heb bij de tijgervinken 2 nestjes gehad. De eerste met 1 eitje. Dit nestje was er rond begin september.
                Twee weken geleden het tweede nestje met 2 eitjes. Ze hadden het nestje buiten gemaakt.
                Het eerste netje werd vrij snel verlaten. Ze hadden het gemaakt in een struik die vlakbij de deur is. Storend.

                De tweede is verlaten vanwege de kou. Ze zitten s'nachts in het binnenhok.

                Ik hoop komend jaar op meer succes.

                Gr Kornelis

                Opmerking


                • #23
                  roller

                  ik heb het met een roller gedaan, gaat echt supersnel. wel zorgen dat je vogels er niet bij kunnen. een dagje binnen houden ofzo. ik heb er gewone zwarte verf voor gebruikt.
                  groeten Ton
                  mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                  Opmerking


                  • #24
                    ik ook met een roller die je ook voor deuren gebruikt dus geen schuim roller en wel matte verf gebruiken.
                    m.vr.gr. Harry

                    Opmerking


                    • #25
                      Ok hier heb ik wat aan.
                      Ton en Gebbinkjes bedankt voor de tips. Ik ga zo spoedig mogelijk aan de slag .

                      Heb nu al zin en het eindresultaat.

                      Opmerking


                      • #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kornelis
                        Hallo Bert 3660,

                        Ik heb bij de tijgervinken 2 nestjes gehad. De eerste met 1 eitje. Dit nestje was er rond begin september.
                        Twee weken geleden het tweede nestje met 2 eitjes. Ze hadden het nestje buiten gemaakt.
                        Het eerste netje werd vrij snel verlaten. Ze hadden het gemaakt in een struik die vlakbij de deur is. Storend.

                        De tweede is verlaten vanwege de kou. Ze zitten s'nachts in het binnenhok.

                        Ik hoop komend jaar op meer succes.

                        Gr Kornelis

                        Oke is al iets

                        Ik heb ze nu al 1 jaar maar heb nog niks gezien van nestje,ook nog geen aanstalten dus.

                        grts

                        Opmerking


                        • #27
                          Ik dacht eerst zelfs nog dat ik twee mannen had, zo weinig gebeurde er bij de tijgervinken. Ik gaf in die tijd vrij veel levend voer voor de andere jongen. Ze raakten helemaal niet broeddriftig. Ze hebben hier hun natuurlijke tijd aangehouden voor broedden. Ik hoop het komend jaar dat ze eerder beginnen en zich laten triggeren door de voeding.

                          Ik zou zeggen houd hoop, ze kunnen je zomaar eens verassen

                          Opmerking


                          • #28
                            Gaas geschilderd.

                            Ik heb het gaas van mijn voliere geschilderd. Ik ben erg blij met het resultaat. Ik heb er een foto van geplaatst alleen de vogels zitten nog binnen.
                            Ik zie zelf een wereld van verschil.

                            Opmerking


                            • #29
                              Erg mooi geworden, inderdaad een heel verschil.
                              Ik snap niet waarom niet iedereen dit doet.
                              Groet Ton,
                              www.allevogels.nl

                              Opmerking


                              • #30
                                Ziet er goed uit Kornelis. Wat een wereld van verschil.

                                Groet, Cornelis(Kees), Tauranga, Nieuw Zeeland.

                                Opmerking

                                Working...
                                X