Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
maaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrr ik zat in eerste instantie aan deze te denken
waarom ? omdat ik toch een afscheiding ziet in de kop (foto broto) de kop is niet echt geheel zwart,dus misschien jong van zo'n
eentje???
zie kleur ( ja ik weet het ,is moeilijk),is toch meer bruinachtig gloed op achterhoofd en in nek of is dit licht?:
Opmerking
-
Je hebt gelijk zoals gewoonlijk. Ik heb vanmorgen ff zitten googlen met pycnonotus maar vond niet wat ik zocht. Verder was ik vandaag ff druk dus ik heb niet verder kunnen zoeken.mvrgr
Piet
Opmerking
-
Opmerking
-
dorst / honger
Mooi plaatje Henk, maar het laat ook direct zien dat de vogels het niet makkelijk hebben.
Hier pikken ze van het ijs dat na de nacht uit de waterbakken komt.
Ze pakken wat ze pakken kunnen, je moet hier de spreeuwen zien ruzien als ik meelwormen strooi.
Ik zat van de week op de fiets zag ik een eend een dode kikker pakken.
Maar ja nooit een foto toestel mee he.mvg Gerard 6
Opmerking
-
ik geef de vogels hier zoveel mogelijk voer vetballen, pindas, en voerschilvers van mijn vogels
ze eten er veel van en zie elke dag
merels
boomklevers
vinken
pimpelmees
koolmees
en ook een vogel die grijs is met een beetje een blauwe kop(weet iemand wat voor soort het is)
mussen
roodborstjes
en verder heb ik nog geen andere gezien
Opmerking
-
staartmezen
van het weekend zag ik een groep staartmezen in mijn tuin, een stuk of 7, maar heel even. even in de boom, en weer verder. verder zitten hier veel vinken, mezen, heggemus, merel, eksters. ik voer nu ook in de tuin, voor de vogels, die het nu niet makkelijk hebben. pindabollen, vetbollen, wat vogelzaad.groeten Ton
mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking