Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Een hele kleine Zeearend ergens in het mooie Drentse land. Meer dan een leuke waarneming is het niet maar wat een paniek veroorzaakte deze verschijning. Ik ben helemaal vergeten om de lens op volle lengte te gebruiken en de instellingen aan te passen helaas maar ach, hij vloog dan toch nog te hoog maar het had wel een stukje gescheeld.
Ha Henk zeker mooie waarneming echt zo,n kippenvel moment.
Roodborsttapuiten "stromen" weer binnen.Misschien paartje Toendra,s dat blijft "hangen".Zilverreiger niet meer weg te denken.Waterpiepers die hun kostje bijeen scharrelen.
Ja dat was een leuke belevenis Jan. Dat houd het ook leuk. Leuk dat die roodborsttapuiten terug zijn, al vraag ik mij af of ze allemaal wel weggeweest zijn. Maar er komt wel meer leven in de natuur zo zachies an. Maar ook nog veel lege polders helaas.
En inderdaad gaat de natuur gewoon z'n gangetje, de roeken zitten ook alweer in en bij de nesten zag ik.
Opmerking