Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Ja toch weer goed jaar voor "mijn" zwelmpies momemteel nog 2 nesten met jongen van 8 en 10 dagen.Ben ook bezig vlinders op de gevoelige plaat vast te leggen.Verbaas me steeds weer van de scala van al die kleuren.
    Jan.

Opmerking

• Mooie scherpe foto Henk.Ze zijn niet zo adembenemend van kleur maar de gehoor strelende zang is van uitzonderlijk niveau.
      Jan.

Opmerking

• ff uitrusten

vriendelijke groet
        Henk

Opmerking

• Altijd leuk die vlinders Jan. Valt ook helemaal nog niet mee om er een aardig plaatje van te maken.
          -
          Boerenzwaluw jong heb ik ook nog wel, bekend plekje voor jou Jan Vriend.
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Opmerking

• mooi plaatje Matthijs.

zo`n lens kost een aardige duit, maar als het een hobby is, mag het wat kosten he.
              groeten Ton
              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

• Opmerking

• Ik ben er niet verslaafd aan hoor Matthijs, het is gewoon leuk zo af en toe. Mooie foto van die vlinder en de vlinder zelf is ook mooi.
                  Nu heb je er weer een mooi lensje bij. Maak er maar goed gebruik van.

Levendbarende Hagedis, (ik heb zowaar de naam weten te onthouden.)
                  Vriendelijke groeten,
                  Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• bedankt Henk!

(het was een grapje... )

Opmerking

• Mooi hagedisje Henk.

Opmerking

• Komma vlinder.

Van de week vlinders proberen te fotograferen Dwingelderveld en dat valt niet mee.Hier het resultaat van een Komma vlinder een zeldzame soort.De Rietvink vindt ik echt een mooie grote vlinder.
                        Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

• Inderdaad mooie vlinders. de kommavlinder heb ik zelf nog niet kunnen vinden, helaas... nette foto's nog! die dikkopjes zijn krengen om te fotograferen

Opmerking

• Mooie vlinders Jan.
                            -
                            Hoornaar:
                            Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Ik heb deze week een foto proberen te nemen van een gans die een kruising leek te zijn tussen een grauwe gans (boerengans) en een canadese gans. Maar ik kreeg ze niet op de foto, ze kroop weg in de gemengde groep. Zijn er mensen die toevallig al zo'n beestje gezien hebben en er een foto van hebben?

Opmerking

• typ dit maar even in in je brouwser: Afbeeldingen van kruising boerengans x canadesegans
                                Vriendelijke groeten,
                                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Working...
                                X