Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tequila_069
    zeer mooie foto's allemaal!, wilde daar straks koppeltje groenvinken op de foto nemen maar helaas bleven zij niet rustig zitten gelijk de vlinder.
    Bedoelde je deze groenlingen dan ?
    Had er deze avond geen problemen mee ... Met grote getale waren ze aanwezig.

M.v.g.
    Danny
    Wie niks doet, maakt ook geen fouten.

Opmerking

• Had je een beetje "donker" licht gisteravond Danny?

--
      Blauwe Reiger:

Wilde eenden:
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Ja inderdaad Henk, het was op dat uur nogal zwaar bewolkt met gevolg wat later enkele regendruppels. De heldere lucht boven m'n bosje wordt stilaan dichtgesnoerd door het dikke bladerenkleed aan de bomen. Het zal wel weer weer enige aanpassing vergen.

Nog een groenling of hier in de volksmond een vlasvink dan maar.

M.v.g.
        Danny

Opmerking

• hahaha jha danny dat zijn ze, daarom zie ik ze niet meer hier zitten ze zitten bij jou.

Nog een groenling of hier in de volksmond een vlasvink dan maar.

vind raar tot ze zeggen tegen een groenvink vlasvink?, vlasvink of kneuter of heivink is toch wel heel iets anders dan een groenvink.

zo als gezegt, de vlasvink of kneuter of heivink.
          Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

• nog een koppeltje vlasvinken of kneuters of heivinken, eigen collectie van uit mijn voliere.
            Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

• Mooie foto's allemaal!
              Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
              Vergeet niet te kijken op mijn site!
              http://birdbreeder.simpsite.nl/

Opmerking

• Ik zie een lijster, maar welke ?

M.v.g.
                Danny

Opmerking

• zang lijster

de grote lijster is matter bruin, grijziger, en heeft meer ronde stippen. ook de houding (fier omhoog) is anders.

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door van Tuijl
                    zang lijster

de grote lijster is matter bruin, grijziger, en heeft meer ronde stippen. ook de houding (fier omhoog) is anders.
                    Coen, bedankt voor de info.

Grt
                    Danny

Opmerking

• Was al beantwoord, zag ik te laat.
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Nee, geen paashaas want die heeft het te druk nu ...

M.v.g.
                        Danny

Opmerking

• Mooi paos knien Danny.

-
                          Wilde ente:
                          Vriendelijke groeten,
                          Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door tequila_069 Bekijk Bericht
                            nog een koppeltje vlasvinken of kneuters of heivinken, eigen collectie van uit mijn voliere.
                            Enige tijd geleden beweerde u dat uw kneuters altijd rood werden zonder kleurvoer. U deed daar nogal geheimzinnig over en wilde er niets over kwijt op dit forum(wat ik nogal spijtig vond). Op uw foto,s kan ik echter geen rode kleur bespeuren. Beetje vreemd niet?

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door loxia Bekijk Bericht
                              Enige tijd geleden beweerde u dat uw kneuters altijd rood werden zonder kleurvoer. U deed daar nogal geheimzinnig over en wilde er niets over kwijt op dit forum(wat ik nogal spijtig vond). Op uw foto,s kan ik echter geen rode kleur bespeuren. Beetje vreemd niet?
                              hahaha tegen u zij ik het niet, tegen sommige anderen had ik gezegt wat ze hier allemaal kregen van zaden maar via prive bericht had ik dit gedaan.

het was eerst mijn bedoeling voor de rode man op de foto te nemen en te plaatsen, maar deze bleef niet lang genoeg stil zitten voor een mooie foto er van te maken, ik had toen al gezegt heb 2 mannen zitten 1 grijze en 1 rode, de foto's zijn nu van de grijze om dat deze wel lang genoeg bleef stil zitten.

ga proberen hem toch op de foto te krijgen en dan plaats ik wel een foto van hem, en idd hier wordt geen kleurstof gegeven aan mijn vogels om dat die rotzooi mijn huis niet in komt, vogels kun je ook kleuren met natuurlijke producten waar door de kleur mooier uit komt dan als men kleurstof geeft, de echte liefhebbers zoeken iedere dag na kruiden overal, probeer dit eens en kijk zelf wat een verschil van kleur te voorschijn komt.

Opmerking

• Dat je het nu persoonlijk opvat is ook alweer jammer. Maar ja, je mag het natuurlijk allemaal zelf weten,al blijf ik het kleinzielig vinden. Maar genoeg hierover. Misschien zijn er liefhebbers die hier wel sportief mee om kunnen gaan en wel gewoon hun bevindingen willen delen met de anderen op dit forum.( is m.i ook de bedoeling van dit forum)

Opmerking

Working...
                                X