Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
nou is ook wel voor de rest hoor maar ik denk dat bv. jij niet zo snel zeg van ik kom ff aan en we gaan kijken wat we ervan kunnen maken...................denk ik zo maar
Ook leuk; zo word ik elke morgen begroet in de tuin:
Ik hoor ook tot de uitverkorenen die een dergelijk welkom krijgen..
De enige tegenprestatie is een baal kippenvoer doneren!
Maar ik noem zo'n kluppie in je tuin pure rijkdom...
gr
Hans
Tomorrow is the first day of the rest of your life...
Nu ik het toch over de tuin heb... ik zag vanmiddag ongeveer 15 Atalanta's zich te goed doen aan vruchten in onze pruimenboom.
Maar ook de Kleine Vos, Gehakkelde Aurelia en wespen leven zich uit!
We laten de pruimen hangen omdat deze eh... niet te pruimen zijn
Door het rottingsproces schijnt zich hier en daar alcohol te vormen en de insecten laten zich die kans niet ontgaan. Ze blijven soms wel 5 minuten lurken en vliegen daarna wat wezenloos rond. Wat weer een buitenkansje voor de mussen is. Zo gaat dat nu eenmaal in de natuur.
gr
Hans
Tomorrow is the first day of the rest of your life...
Hier hebben de rupsen de Oost-Indische kers overgenomen, honderden zitten er in. De plant is niet zo blij zo te zien. Maar we laten ze lekker gaan, elke rups mag een vlinder worden.
Geeft ook niet (crop). Kon ook verkeerd belicht zijn.
Deze tapuit was niet heel schuw, hij bleef tenminste even zitten.
---
Wk, je gaat lekker zo te zien. Het was een juiste beslissing om weer apparatuur aan te schaffen.
Maarre stuur gerust wat van dat verengespuis deze kant op.
Ik ben ook wel benieuwd naar je purpers, erg mooie reigersoort. Ik heb er dit jaar 2 x 1 gezien. Zo schuw, ze zien je nog niet of ze zijn al op de wieken.
ik had deze vrolijke fluitert net in de tuin, ik was bezig met een spin en een koolwitje die in web was gevlogen (heb denk ik wel een leuke serie ervan gemaakt) toen ik deze zag , was kwestie van omdraaien en ik had 1 kans:
mvg
Henk3 welke vogel is dit. Hier op mijn werk zie ik die volgens mij ook zeer regelmatig in een berkenboom.
@ broto ( en andere ook )
die purpers heb ik denk ik nu ook goed.............................................. .. eindelijk
@ alle fotgrafen : mooie en leuke foto's weer, doe jullie best, ik geniet wel.
mvg
Mooie kuifeend
Ik heb voorlopig toch geen tijd
Dus maak maar veel plaatjes van de purpers en ijsvogels.
Ga van het weekend met de fotokooi aan de slag.
Mooie mutaties forpussen op de plaat zetten
Henk3 welke vogel is dit. Hier op mijn werk zie ik die volgens mij ook zeer regelmatig in een berkenboom.
ik denk toch wel een Tjiftjaf (Phylloscopus Collybita), gezien de git zwarte poten, gezien de zwarte poten zou het ook nog een tuinfluiter kunnen zijn maar die zijn bruiner.
na vandaag een rondleiding gehad te hebben van het IVN deze link ter ondersteuning:
Opmerking