Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• ja okay, maar hier was het op een egale oppervlak een groene, en dat is voor programma's als inpaint heel eenvoudig namelijk.
    Als je het helemaal in het midden had gezet, op de stronk, kon je gelijk zien als er mee geknoeid was namelijk.

groet Henk.
    Met vriendelijke groet:
    Henk.

Opmerking

• Opmerking

• En weet je, als je het erg vindt dat ik een foto van jou als achtergrond gebruik, dan gaat hij nu de prullenmand in.

En of er een watermerk in staat of niet, als je foto's bekijkt, dan zie je die dingen er standaard in staan.

En, je deelt het met ons op vogelcafe, dus tja. ( Wat ik ten zeerste waardeer )

groet Henk.
        Met vriendelijke groet:
        Henk.

Opmerking

• kan nog een grap: zeg die ene Henk tegen die andere Henk..................

Oorspronkelijk geplaatst door Henk Adelerhof
          En weet je, als je het erg vindt dat ik een foto van jou als achtergrond gebruik, dan gaat hij nu de prullenmand in.

En of er een watermerk in staat of niet, als je foto's bekijkt, dan zie je die dingen er standaard in staan.

En, je deelt het met ons op vogelcafe, dus tja. ( Wat ik ten zeerste waardeer )

groet Henk.
          Henk gewoon ff sorry zeggen tegen die andere Henk.
          Zijn we weer vriendjes dan

mvg
          een aan die ene Henk gewoon blijven plaatsen die foto's.

Opmerking

• zeg die ene Henk tegen die andere Henk..................
            S O R R Y

en nu weer foto's plaatsen?

bij voorbaat dank.

Ik heb mijn 80 cm tv scherm al aan.

groeten Henk.
            Met vriendelijke groet:
            Henk.

Opmerking

• Vriendelijke groeten,
              Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Opmerking

• Ja ik begrijp het volkomen, en ik ga zelf ook wel weer een keer op stap om foto's te maken, ik heb zelf ook wel op mijn buik gelegen om net die ene graspieper erop te krijgen, en als je af wilt drukken dan vliegt hij weg.

Dus ik weet hoe dat gaat.

Ik kan mensen die foto's willen publiceren alleen maar tippen op deze website
                  http://www.hollandinbeeld.nl daar mag je in overleg zelfs wel 1 foto met copyright gratis gebruiken.

Maar ik moet nu weg, een fijne dag nog.

groeten Henk.
                  Met vriendelijke groet:
                  Henk.

Opmerking

• Ik ga anders om foto's die ik maak in de fotokooi en foto's in de vrije natuur.
                    Foto's maken in de fotokooi worden ook voor andere doeleinden gebruikt en zoals je wilt 'misbruikt"
                    Zo zijn foto's van mij gebruikt( Belgische site van zuidamerikaanse parkieten) maar heeft men toch niet zoveel verstand van de soorten, want er waren verkeerde soortnamen gebruikt
                    In dat soort foto's zet ik nu dwars me naam in en zal er ook maar heel weinig plaatsen op internet.
                    En.............regelmatig haal ik de map leeg bij imageshack, dus degene die linken gebruik, zitten ineens met een vlak met een X erin

Foto's die ik maak in de vrije natuur, kan me niet zoveel schelen of die gebruikt worden.
                    Anders moet je ze niet plaatsen, je kan er gif op innemen dat ze gebruikt worden.
                    denk toch dat er foto's geplaatst worden om een reactie uit te "lokken" over de kwaliteit of op hetgene je op de plaat heb vastgelegd.
                    Zo wil ik ook laten zien wat je zoal aan kan treffen in de natuur en dat de vogelwereld niet ophoud in voliere.
                    De natuur is de grootste voliere die je kan vinden
                    Je kan de foto's ook zo klein maken, dat ze na uitvergroting nergens meer op lijken, maar of dat de kwaliteit van het topic (zo maar mooie foto) op peil houd betwijel ik.
                    Ik plaats ook niet alles, de "toppers" hou ik achter, die zijn helaas voor mezelf
                    Zou er dus maar niet zo zwaar aan tillen, het is en blijft voor mij hobby fotografie
                    vriendelijke groet
                    Henk

Opmerking

• oef dat is ook weer gelukt

Oorspronkelijk geplaatst door Broto
                      Ik ga anders om foto's die ik maak in de fotokooi en foto's in de vrije natuur.
                      Foto's maken in de fotokooi worden ook voor andere doeleinden gebruikt en zoals je wilt 'misbruikt"
                      Zo zijn foto's van mij gebruikt( Belgische site van zuidamerikaanse parkieten) maar heeft men toch niet zoveel verstand van de soorten, want er waren verkeerde soortnamen gebruikt
                      In dat soort foto's zet ik nu dwars me naam in en zal er ook maar heel weinig plaatsen op internet.
                      En.............regelmatig haal ik de map leeg bij imageshack, dus degene die linken gebruik, zitten ineens met een vlak met een X erin

Foto's die ik maak in de vrije natuur, kan me niet zoveel schelen of die gebruikt worden.
                      Anders moet je ze niet plaatsen, je kan er gif op innemen dat ze gebruikt worden.
                      denk toch dat er foto's geplaatst worden om een reactie uit te "lokken" over de kwaliteit of op hetgene je op de plaat heb vastgelegd.
                      Zo wil ik ook laten zien wat je zoal aan kan treffen in de natuur en dat de vogelwereld niet ophoud in voliere.
                      De natuur is de grootste voliere die je kan vinden
                      Je kan de foto's ook zo klein maken, dat ze na uitvergroting nergens meer op lijken, maar of dat de kwaliteit van het topic (zo maar mooie foto) op peil houd betwijel ik.
                      Ik plaats ook niet alles, de "toppers" hou ik achter, die zijn helaas voor mezelf
                      Zou er dus maar niet zo zwaar aan tillen, het is en blijft voor mij hobby fotografie
                      yep
                      maar jij heb altijd wat
                      prettig weekend
                      hahahahahahahha stelletje (foto) amateurs hahahahahahahahaha

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                        yep
                        maar jij heb altijd wat
                        prettig weekend
                        hahahahahahahha stelletje (foto) amateurs hahahahahahahahaha
                        Lucht wel op he, dat het gelukt is ,
                        vriendelijke groet
                        Henk

Opmerking

• that's life

Oorspronkelijk geplaatst door Broto
                          Lucht wel op he, dat het gelukt is ,

Opmerking

• Ik was vanmiddag nog even in Madagaskar, daar zat dit duifje:

Groet Ton,
                            www.allevogels.nl

Opmerking

• Nou Ton, jij gaat ook een eind van huis voor een duif.
                              --

Broto:
                              je kan er gif op innemen
                              Dan is foto's plaatsen ook zo over.

--

Op hoop van zegen dan maar weer verder.

12-5-12 - b.zw.

----
                              Nog even terug komen op berichtje 8056 van Wk:
                              ik hou van dit soort foto's met zulke achtergronden.
                              Ik hou d'r zelf ook wel van. Helaas is het niet bij elke foto mogelijk.
                              Je kan dit mogelijk maken als een vogel wat hoger zit. En als je daarbij de ruimte achter de vogel hebt die mooi mee werkt. Groot diafragma gebruiken.
                              Indien mogelijk vroeg in de morgen of in de avond met een laagstaand zonnetje. (Vogels moeten wel meewerken natuurlijk.)
                              Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• (Vogels moeten wel meewerken natuurlijk.)
                                Juist daar zoek ik nog een manier voor, vertel....
                                Groet Ton,
                                www.allevogels.nl

Opmerking

Working...
                                X