mijn schamalijster man foto van van de zomer
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Prachtige foto's weer, genieten maar weer. Ga zo voort.
Dikkiedik heeft de kerst overleefd:
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Marcootjee,Oorspronkelijk geplaatst door marcootjeemijn schamalijster man foto van van de zomer
Geweldige mooie vogel. Jammer dat ze zo prijzig zijn en niet winterhard.M.vr.gr.
Wim van der Linden
http://www.vvvogelvreugd.nl/
Vogelfoto's en kweekverslagen zijn altijd welkom.
Opmerking
-
Hoe zo niet winterhard?Oorspronkelijk geplaatst door wjvdlindenMarcootjee,
Geweldige mooie vogel. Jammer dat ze zo prijzig zijn en niet winterhard.
Heb ze jaren in een buitenvoliere gehad met een geisoleerdnachthok wat tegen de vorst beschermd was met een vorstbeschermer die tot een graad of 8-10 bijverwarmde.
Heb de vogels echter nooit binnen gezien alleen om te eten en te drinken,ze sliepen alleen binnen als het echt koud was zo rond de -7 tot-10.Mvg,
Kingfisher.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door kingfisherHoe zo niet winterhard?
Heb ze jaren in een buitenvoliere gehad met een geisoleerdnachthok wat tegen de vorst beschermd was met een vorstbeschermer die tot een graad of 8-10 bijverwarmde.
Heb de vogels echter nooit binnen gezien alleen om te eten en te drinken,ze sliepen alleen binnen als het echt koud was zo rond de -7 tot-10.
Opmerking
-
Secundo en Kingfisher,
Zou het dan toch kunnen. Hopelijk komen er meer reacties dat ze toch winterhard zijn.M.vr.gr.
Wim van der Linden
http://www.vvvogelvreugd.nl/
Vogelfoto's en kweekverslagen zijn altijd welkom.
Opmerking
-
Dezelfde foto maar iets meer contrast, achtergrond geschoond en wat verscherpt...
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Leuk plaatje geworden, ik moet me ook maar eens gaan verdiepen in het bewerken van foto's.
Heb al verschillende gratis programma's geprobeerd maar ik kom er nog niet echt uit, het blijft meestal bij een tikje verscherpen in picasa 3.
Gr Arjan
Opmerking
-
beste fotografen,
na een tijdje topics zoals deze te volgen kom je toch wel echt mooie foto's tegen. zondag zat ik een beetje te googlen en kwam op het flickr account van ene m geven hij fotografeerd cultuurvogels in Nederland en zijn foto's zijn van hoge kwaliteit, probeer maar: typ m geven in op google en je komt al op zijn flickr account
succes
Opmerking
-
Voor mij is dit winterhard,ik begrijp jou ook wel secundo dat je niet wilt/kunt bijverwarmen.
Ik heb dezelfde ervaring ook met een niltavavliegenvanger en een sneeuwkruintapuit die zoals ik al meer geschreven heb meer dan 14 jaar in de voliere gehad heb en nog nooit binnen geslapen hebben,de bijverwarming is eigenlijk alleen voor het water en voer/fruit geweest zodat dit niet bevroor.
Nu is het wel zo dat niltava's ook in het gebergte voorkomen en dus wel wat kou kunnen hebben van de sneeuwkruin en schama weet ik het niet precies.

Voor jou is winterhard dus net iets anders dan bij mij maar is het niet mogelijk om dat nachthok te isoleren?Mvg,
Kingfisher.
Opmerking
Advertentie
Collapse

Opmerking