Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Roofvogels, albums vol van ze. Als ik ooit een vluchtkooi ruimte zou hebben, dan wist ik het wel, maar zal altijd wel een wens blijven. Deze heb ik gemaakt bij iemand die met roofvogels jaagt;
Gaaf zeg, word nu echt tijd dat ik een micro lens gaat kopen.
Deze is niet met een speciale macro lens gemaakt hoor. Gewoon standaard 18-55 lensje. Uit de hand en zonder IS. Maar met macro zou het vele malen mooier geweest kunnen zijn.
Wk:
leuke foto weer hoor
is het inmiddels al weer paddenstoelentijd?
ik zie er genoeg (her en der) weer verschijnen i.i.g.
Thanks. Ja paddo's en schimmels genoeg in't bos. Het is echter wel goed zoeken geblazen. (Ik blijf niet op de gebaande weggetjes.) Soms tast dat ook het richtingsgevoel behoorlijk aan kan ik wel zeggen, ha, ha.
Anja65: Deze is niet met een speciale macro lens gemaakt hoor. Gewoon standaard 18-55 lensje. Uit de hand en zonder IS. Maar met macro zou het vele malen mooier geweest kunnen zijn.
.
Even off tropic maar ik met mijn dure canon krijg het niet voor elkaar deze is gemaakt met mijn telefoon, er gingen garanalen dood in mijn garnalen bak en maar posten en niet te vinden. Toen ik hem vond kreeg ik het met mijn canon niet op de foto en met de tel. wel
Ik denk dat het daar ook aan ligt, dat dat monster maar enkele milimeters klein is. Dan is Macro zeker een uitkomst. Of je zou eens de AF uit kunnen schakelen en zelf scherp stellen op een dergelijk onderwerp.
Opmerking