Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Mooie plaat van een mooie Kleine Vos..... Alleen jammer dat ie een stukje van zijn rechterondervleugel mist.
Maar laat ik nu precies zo'n stukkie op de plank hebben liggen....
En ik ben zo vrij geweest het er ff aan te plakken.
groetend
Hans.
Tomorrow is the first day of the rest of your life...
Alleen jammer dat ie een stukje van zijn rechterondervleugel mist.
Maar laat ik nu precies zo'n stukkie op de plank hebben liggen....
En ik ben zo vrij geweest het er ff aan te plakken.
Dank je Hans, had al lopen zoeken, maar kon het niet vinden
Weet niet of die het echt mist of dat de distel er tussen door komt.
Zal morgen de vlinder ff opzoeken en kijken hahahahaha
@ Henk3, die kleine vos is ook een atalanta, is de zelfde vlinder op de zelfde bloem, nu enkel met de vleugels open ( zie de verschillen in de achtergrond
Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
hahahaha met wk erbij is het altijd wel wat, was weer een unieke ervaring ook voor mij.
hahaha altijd wat bijzonders te beleven.
ik ben nog niet gestart met de nieuw verworven technieken
mvg
Die technieken komen vanzelf hahahaha
Heb nog een plaatje van de koekoek, is een jonge, gezien de witte vlek op de kop en de sterke bandering
dacht het niet, of heb ik dan weer 2 1/2 uur in de auto gezeten voor "iets "dat vanzelf wel komt? dacht het echt niet.
als je wat wilt dan moet je er voor gaan
afdwingen is dan het woord, ik heb nog nooit zomaar "iets" vanzelf voor elkaar gekregen.
Oorspronkelijk geplaatst door Broto
Heb nog een plaatje van de koekoek, is een jonge, gezien de witte vlek op de kop en de sterke bandering
tja wat moet ik nu zeggen dan ? moet ik zeggen: goed gezien broto of moet ik nu zeggen : had die wk toch gelijk dat tie zoiets al zei en zich baseerde op kleur en gedragingen. ( maar ik zie die vlekken etc. ook nu pas hoor )
hahahaha
i.i.g. bedankt weer Broto, ik ga niet zeggen dat ik wijzer ben geworden maar ik denk wel weer een stukkie verder te zijn in vogelfotografie land.
mvg
ps en oja nog ook :
als ik de volgende keer nog eens een keertje bij jouw thuis mag komen dan zal ik een verwoede poging doen om wel naar jouw hokken/vogeltjes te kijken,maar ik beloof niks. hahahahaha
Opmerking