Gelukkig kan jij nog lachen maar het is aangepast WK
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
M.vr.gr.
Wim van der Linden
http://www.vvvogelvreugd.nl/
Vogelfoto's en kweekverslagen zijn altijd welkom.
-
reactie'tje
Had ik niet gezien wj, dat zie je gelijk als je niet ingelogd bent maar vanmiddag was ik ingelogd toen jij de foto's net had geplaatst. En ingelogd zie je gewoon de foto. De titel had ik zeker ook overheen gelezen, tja ik ben af en toe best kippig.Oorspronkelijk geplaatst door wjvdlindenGrijskaplijster. Maar Henk dit had jij toch al lang gezien aan de foto
WK. Ik bedoelde dieprode roodkoppen. Prachtige vogels. Bij nader inzien moet ik het jaartal iets bijstellen naar 1980- 1981.
Opmerking
-
Opmerking
-
Het is een mooi nestje jongen Henk. Volgens mij grijs en turquoisegrijs.Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
Jonge blauwe splendidparkiet heeft waarschijnlijk honger, ha, ha, ze vreten wat af.

Jonge donkere grijze splendids en een andere kleur grijs met groenblauw, poseren hebben ze geen zin in.

Kunnen de kenners al zien wat voor kleurslag het hier betreft? Nog even en ze komen het nest wel uit, dan maak ik wel een wat betere plaat.
Ik heb ze zojuist ook op mijn site geplaatst.
Dat jong met zijn kop uit het blok is denk ik een cinnamon of een pallidblauwe. Ik ben benieuwd hoe ze er nu uitzien.mvrgr
Piet
Opmerking
-
-
Bedoel je dat de mannen uiterlijk geen pallid tonen, dus split zijn? Als ze split zijn moet je ook gewone blauwe poppen krijgen.Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
Jong met koppie uit blok is inderdaad een pallidblauwe jonge pop.
De mannen zien er uit als gewone blauwen maar vererven voor pallid.
In deze kweekcombinatie kun je gelijk aan het uiterlijk zien wat man of pop is bij jonge vogels. Poppen zijn veel lichter van kleur dan de mannen.mvrgr
Piet
Opmerking
-
Nou, ik vind het wel een mooie foto hoor! Hij is toch goed scherp? Misschien jammer dat de pop wat achter die takjes verscholen zit, maarja, ze kiezen toch zelf het plekje uit. Fijn dat je hem toch geplaatst hebt
[edit] Oh, ik zie nu dat er nog meer foto's staan, ik zag net alleen de eerste. Die 3e is super!
Opmerking
-
ach ja "we", zijn de kwaadste niet ,maar ik zie nu dat ik alweer een foutje gemaakt hebt, de volgorde moet andersom
nou ja laat maar staan zo hoor.
groetjes
ps: als je wilt reageren op berichtjes van mij.................nooit te snel want meestal moet ik nog wat bijplaatsen (tekst of foto's) , ben nu eenmaal niet de snelste op p.c. gebied.
Opmerking
-
reactie wk
Misschien moet je Pa eens een paar meer zitstokken er bij in doen. Hoeven ze ook niet zo op elkaar te zitten.
Had je met of zonder stabilisatie gedaan wk?
Opmerking
Advertentie
Collapse

Opmerking