Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Reactie
Ton Koek:Leuk gedaan Ton. Hoe doe je dat, dat ruimer maken?Dezelfde foto na een beetje stoeien met Gimp (soort photoshop maar dan gratis). Beetje lichter vooral, wat meer kleur en een beetje ruimer in z'n vel.
Wk, ik had wel door dat het om vogels ging maar niet om welke. heuveltje bedoel ik de hobbels mee die je soms moet gaan om toch je doel te bereiken.
Wel vervelend als iets niet volgens afspraak gaat.
Opmerking
-
Opmerking
-
In dit geval was de achtergrond effen genoeg, dan is het niet moelijk.Hoe doe je dat, dat ruimer maken?
Met "canvasgrootte".
Met canvasgrootte wordt het volledige, bewerkbare gebied van een afbeelding bedoeld. Met de opdracht Canvasgrootte kunt u de grootte van het canvas van een afbeelding vergroten of verkleinen. Wanneer u de canvasgrootte vergroot, wordt er ruimte toegevoegd rond een bestaande afbeelding. Die vul je in met de bestaande achtergrondkleur en voila.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Reactie TK en Plaatje
Ton Koek:Dank je Ton, kan wel eens handig zijn. Ik wist dit nog ff niet.Citaat:
Hoe doe je dat, dat ruimer maken?
In dit geval was de achtergrond effen genoeg, dan is het niet moelijk.
Met "canvasgrootte".
Met canvasgrootte wordt het volledige, bewerkbare gebied van een afbeelding bedoeld. Met de opdracht Canvasgrootte kunt u de grootte van het canvas van een afbeelding vergroten of verkleinen. Wanneer u de canvasgrootte vergroot, wordt er ruimte toegevoegd rond een bestaande afbeelding. Die vul je in met de bestaande achtergrondkleur en voila.
Buizerd, vliegt anders weg dan ik gedacht had: Zien we hem/haar ook eens van de ander kant.

Blauwe Reiger met vangst:

De laatste uit dit mapje:
Opmerking
-
Mooie kleuren Henk!
Ik heb deze van eergisteren, brrr....... ik heb het nog koud.
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
reactie
Dank je Ton.
Enne het leven van een natuurfotograaf gaat niet over de bekende roosjes hoor. Kleine opmerking bij de roodborst, volgende keer toch nog iets langer wachten (ondanks de eventuele kou, ha, ha.) tot ie het leuke lichtje in zijn oog laat zien.
Opmerking
-
Deze had het licht nog niet gezien denk ik, terwijl hij of zij toch al 5 meelwormen op had...
Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Opmerking
-
het einde van het posten van berichten met foto's?
ik postte eigenlijk alleen nog maar in deze topic (in andere topics leid ik aan "post vermoeidheid"), nu wilde ik een foto met "lampje in vogeloog" erop zetten,blijkt dat ze alles hebben veranderd bij image shack.
ik weet nu niet meer wat te doen als het gaat om het uploaden van foto's en dan het plaatsen ervan op het forum.(ik kon alleen overweg met de oude versie van imageshack).
ik heb op het moment geen zin om zelf weer opnieuw dingen te moeten uitvinden (kost me toch weer een computer zullen we maar zeggen).
tekst berichten( als ook chatten) kan ik uiteraard nog wel posten ,maarja dit is de topic zomaar mooie foto.............................
mvg
ps : doe dit berichtje maar niet quoten of op reageren in de trent van o wat jammer weer 1 weg of weet ik veel wat,het is allemaal niet zo dramatisch bedoel,vele zullen het toejuichen als dit daadwerkelijk mijn laatste berichtje zou zijn.
leg dan liever uit hoe ik gemakkelijk weer foto's te kunnen uploaden ( met image shack) en dan ben ik weer back in bussines in deze topic.( en gaan we weer "vrolijk" verder).
Opmerking
-
Poging om tot je grijze massa door te dringen, zal wel lukken.
Hee, Wk en eventuele anderen.
ImagShack is inderdaad een beetje anders geworden maar de werking is eigenlijk als vanouds.
Ik zal het proberen uit te leggen hier.
Klik ImagShack aan zodat je die pagina in beeld hebt. Nu verschijnt het volgende beeld als het goed is:

Klik zoals te zien is op bovenstaande foto, op "forumlink". Je moet wel even geduld hebben want de foto moet eerst verwerkt worden.
Links onder in je scherm komt na enige tijd even wat tekst te staan in een regeltje, als dit geweest is kun je de forumlink kopieren en in vogelcafe plakken.
Steeds als je een volgende foto wil up-loaden moet je klikken op "Media Upload".
Nou dit gaat vast wel weer lukken zonder schade aan je computer denk ik.
Opmerking
-
-
uploaden
Bij mij werkt imageshack nog hetzelfde als voorheen.
Wel een nieuwe aanblik van de site maar verder niets veranderd.
Kan nog steeds gewoon uploaden, zowel 1 foto als meerdere tegelijk.
Dus weet niet wat er bij jullie is veranderd dan ??
Hebben jullie ook een registratie daar met eigen fotoalbum??
Henkvriendelijke groet
Henk
Opmerking
-
reactie
Henk die verandering komt vanzelf, ik heb de nieuwe versie al ongeveer een week denk ik. Hij geeft de zaak gewoon in een iets andere opzet weer.
Ik heb daar een eigen album aangemaakt met een eigen inlogcode. Die heb ik overigens niet gebruikt bij de voorbeeld foto's.
Gerard 6, ik heb geen idee wat twitteren inhoud hoor. Mij allemaal wel best. Die regel had ik er ook af kunnen snijden.
Ton mooie plaat weer hoor.
Opmerking
Advertentie
Collapse

Opmerking