Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Ik weet dat het lastig is, maar bij het valkje mis ik toch aardig wat scherpte, zo ook bij de tweede foto van de kwikstaart.
Misschien te ver weg de valk?
Na een klein weekje binnen hangen , leggen , hoesten en proesten, toch maar ff naar buiten met het mooie weer van vandaag.
Vond het wel een mooie dag om de instellingen eens te gaan uit proberen en in te stellen
Weet niet of het aan de griep lag, maar ik was net te traag of de fuut te snel.
In ieder geval ging ik net te langzaam mee met de fuut
Een paar plaatjes uit de serie net niet
Ik weet dat het lastig is, maar bij het valkje mis ik toch aardig wat scherpte, zo ook bij de tweede foto van de kwikstaart.
Misschien te ver weg de valk?
Maar desondanks vond ik het nog wel een leuk plaatje. Die valken in de sky vind ik nog maar aardig lastig. Ik weet nooit welk diafragma op dat moment juist is. En bij mijn camera/lens, is dat zeker wel van belang. Anders wordt de foto of te licht of te donker. Klote soms/vaak. Ik ben wel aan het sparen voor een automatische lens maar ja dat schiet nog niet echt op.
Broto, blij toe dat het bij jou ook niet allemaal toppertjes zijn. Zo slecht zijn ze ook nog weer ff niet.
Wat voor camera heb jij aangeschaft en is de oude nu te koop voor weinig? ha, ha.
wel op pad wil met de bende, dan zeg je het maar ,gisteren een heel leuk voorstel van piet zijn hand gehoord,paar daagjes walsrode,lijkt het je wat? ( niet nu hoor ,maar op een keer).
ik weet en jij weet dat die foto's niet des broto's zijn, je bent gewoon zoekende zoals ik al schreef. en dat jij er wel komt dat weet ik wel zeker voor de volle 1000%.
Opmerking