Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
o ik snap het al ,het lag aan mij natuurlijk ( je lijkt wel op een forumganger).
en waarom heb ik die eigen ( de jouwe dus) instellingen nog niet
nee kom wel goed
gr
Deze heeft een lichte bewerking ondergaan, iets verscherpt ongeveer 10%
En de kleuren iets warmer gezet ook nu in de camera
Ja wk, de eerste instelling hahahahaha
Watersnip, voor zover ik kan zien heeft hij een schone witte buik.
Een poelsnip heeft daar dwarse tekening (golvend)
Ook heeft de poelsnip 3 witte banen op de vleugels, welke je heel goed kan zien als hij vliegt.
De watersnip heeft enkel een witte rand aan de vleugeltoppen.
Ton leuke Kakatoe foto maar even een kanttekening, Je hebt ruimte zat boven de vogels maar onderaan kom je net te kort. Had dus net even wat beter/mooier gekund.
Broto bedankt,
ik was in het warretje met dat wit,het is dus wit om de vleugelranden en niet het wit om de dekveren wat het grote verschil maakt.
verder de buik,tja eigenlijk niet opgelet ,zoals je ziet was de beweging direct van mij af ,heb wel geteld 2 foto's kunnen maken ,m.a.w weinig tijd om eens goed te bekijken dat kreng.
groetjes
nou henkie ,is dat voor mij bedoeld die opmerking? (oogkleppen).
en/of als je het bericht bedoeld van hierboven................zou wel respons willen geven maar ik zie vier maal een x
mvg
Henk3 ik ben op het moment even een stille genieter. Soms zijn woorden overbodig.
Ik was al bijna bang dat ik vandaag mijn dagelijkse dosis mooie plaatjes moest gaan missen.
Heren allemaal hele mooie plaatjes. Leuke lui ga je mee op stap Ton.
Tja beste Winterkoning, die oogkleppen, kijk ff naar die grote "parkiet" van Ton met zijn kleppen dicht. Voor verdere tekst lees het bericht van Ton, ik vond het wel ff leuk om het ff iets aan te dikken zeg maar. Ik hou d'r wel van om af en toe ff te grappen of te grollen, ha, ha.
Waarom je kruisjes ziet weet ik niet, hier ook af en toe en dan komen de foto's wel weer in beeld. Zal wel met bepaalde internet kuren te maken hebben of met de harde wind of zo.
Ha, ha, Gerard 6 soms is het ook verstandiger om een stille genieter te zijn ff.
Blij toe dat er nog wat genoten wordt dan.
Opmerking