Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Hoe bedoel je die ik snap ik niet hoor
    Oh wacht, volgens mij heb ik verkeerd getypt want ik bedoelde dat die foto s van jullie wel bijzonder zijn en die van mij niet
    Sorry voor de beledeging want die foto s van jullie zijn prachtig!!

Opmerking

• Het ging om het woordje "net" in je tekst Matthijs.

--
      Aanpassing tekst: Geeft niks Matthijs, het houdt het leuk.
      En zo heel bijzonder zijn die foto's van mij ook weer niet hoor.
      Maar we doen ons best en dat zal jij ook doen neem ik aan.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• Ik vind die van jullie toch wel heel mooi. Als je naar mij kijkt, ik heb af en toe is een mereltje en dat is eigenlijk het enige.

Ik zal het maar even zeggen, ik heb autisme en daarom vind ik het heel lastig om.dingen te begrijpen. En ook daarom zeg ik wel eens iets doms zoals ik net deed. En dat doe ik NIET expres!! Het is maar dat je het weet maar als ik dan weer iets niet snap of iets dergelijks dan snap je waar het aan ligt

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door MatthijsH Bekijk Bericht
          Ik vind die van jullie toch wel heel mooi. Als je naar mij kijkt, ik heb af en toe is een mereltje en dat is eigenlijk het enige.

Ik zal het maar even zeggen, ik heb autisme en daarom vind ik het heel lastig om.dingen te begrijpen. En ook daarom zeg ik wel eens iets doms zoals ik net deed. En dat doe ik NIET expres!! Het is maar dat je het weet maar als ik dan weer iets niet snap of iets dergelijks dan snap je waar het aan ligt
          Geeft helemaal niks Matthijs, die grap hadden we ook gemaakt bij iemand zonder autisme. Maar het is wel goed dat je het gewoon verteld. Al hoef je je helemaal niet te verantwoorden. Het heeft ook helemaal niks met "iets doms" te maken. Gewoon een tikfoutje meer was het niet. Een "gewoon" geintje moet kunnen, ook bij jouw want dat maakt het leven nu eenmaal wat leuker. Maak je gewoon niet druk om dit soort dingetjes en ga lekker mereltjes fotograferen of bijvoorbeeld gewoon wat er voor je lens langs komt.
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door MatthijsH Bekijk Bericht
            Ik vind die van jullie toch wel heel mooi. Als je naar mij kijkt, ik heb af en toe is een mereltje en dat is eigenlijk het enige.

Bedankt Matthijs voor je oprechte antwoord.

Wat ik met die "bewuste zin" -als grap- bedoelde is eigenlijk willen zeggen dat onze foto's zeker ook niet de perfecte zijn. Want een perfecte foto bestaat nu eenmaal niet.

Trek je het allemaal niet aan makker en doe gewoon je ding verder. Ook al plaats je 'maar' een merel of kraai, een vink of papegaai ...
            Iedere foto is met zekere "liefde en gevoel" door de fotograaf gemaakt ook al is het resultaat soms niet hetgene wat je ervan verwacht. Enkel door oefening en herhaling worden je resultaten steeds beter.
            Iedereen hier doet z'n uiterste best naar eigen normen en kennis.

Dus Matthijs, laat de moed nu niet zakken en doe wel en zie niet om! Want: wie helemaal niks doet, maakt ook geen fouten !

Groeten,
            Danny
            Wie niks doet, maakt ook geen fouten.

Opmerking

• Eenzame nijlgans drijvend door het abstracte decor.

M.v.g.
              Danny

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door MatthijsH
                Hallo,

Ik vind het ook erg vervelend maar ik heb ze niet verwijderd maar in mappen gedeeld op photobucket. Ik denk dat dat het is ja. Opzich zijn mijn foto's niet erg bijzonder net zoals bij jullie. Alleen helaas had ik ook bij mijn grasparkiet jongen dus ook foto s kwijt. Dat vind ik wel balen. Voortaan zet ik ze direct in de goede map.zodat ik.ze niet hoef te verplaatsen en dus ook niet kwijtraken. Ik heb ze nog wel op photobucket staan dus als er foto s opnieuw moeten geplaatst worden kan dat wel.
                Wensen jullie dat ik alle foto s opnieuw plaats of de mooiste?
                Mvg Matthijs
                Al je foto's zijn weer zichtbaar Matthijs (ook de grasparkieten), het bleek inderdaad dat door de verplaatsing in een map de link niet meer juist was en de foto's dus onzichtbaar werden.
                De linken heb ik even aangepast en klaar.

Bedankt voor het delen van je foto's en verder sluit ik me aan bij de wijze woorden van Henk3 en Danny1.

Opmerking

• Echt ik vind het heel fijn om jullie aanmoedigende reacties te horen!
                  Dat doet me echt goed, ik zit al een jaar of een half jaar in een depressie en dat vind ik ook heel lastig. Daarom knap ik hier weer een beetje van op bedankt!

Ele, ook heel erg bedankt voor de moeite!

Hier nog een foto uit Tsjechie, het is hier niet bepaalt druk met vogels integendeel.

Hier nog een uit Nederland:

Opmerking

• Nou dan doe ik er ook nog maar 1.
                    Ik probeer ook wel eens een vis (snoekbaars deze keer) te fotograferen.
                    In dit geval had ik een afgerichte blauwe reiger meegenomen om mij daar even bij te assisteren:
                    Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

Mijn website:

Opmerking

• Omdat het vandaag onze Nationale Feestdag is.
                      Zweefvlieg

M.v.g.
                      Danny

Opmerking

• Hier een kanarie jong waar ik best trots op ben want ik heb al een jaar kanaries en in 1 jaar nog maar 1 jong heb gehad. Nu heb ik thuis nog drie witte jongen zitten

Opmerking

• de zeldzame grote parelmoervlinder. afgelopen week op de veluwe

Opmerking

• mooi en opnieuw mooi manne!, blijf vooral zo door doen!!, helaas ook op pad geweest maar beetje te traag geweest, eer ik een foto kon maken waren ze al weg.

dus ga nooit op pad met je camera als je eerst de kroeg bezocht hebt!, gaat vrij moeilijk al zeg ik het zelf whahahha.

Opmerking

• M.v.g.
                              Danny

Opmerking

• Mooi Danny, vooral zo'n hommel met z'n angel op de rug.
                                -
                                Knobbelzwanen: Wie gaat het met de prijs vandoor? (Het vrouwtje is de prijs.) Wel een beetje veraf maar misschien wel leuk om te zien. In april van dit jaar gezien.
                                Vriendelijke groeten,
                                Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Working...
                                X