Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Een leuke waarneming Danny.
    Ook hier stuift het niet meer

    Vandaag hier een wat minder mooie waarneming in het gazon.
    Letterlijk en figuurlijk lag er 1tje met de pootjes omhoog.
    Waar leven is is ook de dood denk ik dan maar.

    p.s.
    ImageShack wil opeens centjes voor het uploaden van foto's.
    Is dat photobucket nog gratis?
    Vandaar dus als Thumbnails toegevoegd.
    Bijgevoegde Bestanden

    Opmerking


    • Geen idee of de wb beter kon Danny, het was die dag prachtig weer en de wb stond op zonnig dus......

      Dat Ele het licht gezien had was mij even ontschoten...... maar inderdaad heeft ie wel iets met licht heb ik wel gelezen. Voor mij helaas vaak veel te moeilijke materie.

      En inderdaad, ik heb wel wat losgemaakt bij jouw in de bovenkamer geloof ik, ha, ha. Mooi en hopelijk bij meer personen.......

      Dat is wel gaaf zeg, zo'n groene specht bij je dagelijkse reinigingsbeurt. Ik zal me ook eens wat vaker gaan wassen dan. Of het wat uithaalt...., denk het niet want er zit geen naar buiten kijk raam in mijn douche. Erg jammer want anders had ik een prachtig uitzicht kunnen hebben daar.

      Heb je nog een wat scherpere plaat kunnen maken misschien? Deze soort heb ik helaas nog niet in mijn verzameling.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

      Mijn website:

      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

      Opmerking


      • Nog een paar plaatjes van de duifjes.
        Bijgevoegde Bestanden

        Opmerking


        • Oorspronkelijk geplaatst door ele
          Een leuke waarneming Danny.
          Ook hier stuift het niet meer

          Vandaag hier een wat minder mooie waarneming in het gazon.
          Letterlijk en figuurlijk lag er 1tje met de pootjes omhoog.
          Waar leven is is ook de dood denk ik dan maar.

          p.s.
          ImageShack wil opeens centjes voor het uploaden van foto's.
          Is dat photobucket nog gratis?
          Jammer dat ie dood is Ele, voedsel voor een ander beestje denk ik dan maar.

          Waar leven is is ook de dood denk jij, andersom na een paar dagen ook wel hoor.

          Er zijn gratis uploaders genoeg hoor, deze b.v.:
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

          Mijn website:

          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

          Opmerking


          • Bedankt Henk.
            De maden en vliegen kunnen weer dienen als voedsel voor andere vogels.
            Eigenlijk wonderlijk mooi dat de natuur niks verloren laat gaan en alles maar blijft "recyclen".
            Bijgevoegde Bestanden

            Opmerking


            • Geen dank.

              Wat betreft de natuur, niks mis mee behalve dan dat het de 2 benige schepsels zijn die alles beter schijnen te willen weten en de planeet stukje bij beetje onleefbaar aan het maken zijn. Geld voor alles. En dat laatste kun je niet eens eten. Er komen zelfs geen maden op.
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

              Mijn website:

              Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

              Opmerking


              • Oorspronkelijk geplaatst door ele
                Een leuke waarneming Danny.
                Ook hier stuift het niet meer

                Vandaag hier een wat minder mooie waarneming in het gazon.
                Letterlijk en figuurlijk lag er 1tje met de pootjes omhoog.
                Waar leven is is ook de dood denk ik dan maar.

                p.s.
                ImageShack wil opeens centjes voor het uploaden van foto's.
                Is dat photobucket nog gratis?
                Vandaar dus als Thumbnails toegevoegd.

                Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk Bericht
                Jammer dat ie dood is Ele, voedsel voor een ander beestje denk ik dan maar.

                Waar leven is is ook de dood denk jij, andersom na een paar dagen ook wel hoor.

                Er zijn gratis uploaders genoeg hoor, deze b.v.:
                http://freebits.nl/
                Wie niks doet, maakt ook geen fouten.

                Opmerking


                • Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk Bericht
                  Heb je nog een wat scherpere plaat kunnen maken misschien? Deze soort heb ik helaas nog niet in mijn verzameling.
                  Wie vroeg daarnet om scherpere foto's ? Juist ... ja ...

                  Tja Henk, die groene specht komt hier al een paar dagen op bezoek. Maar die is zo alert dat ie bij de minste beweging of lawaai het hazenpad kiest.
                  Het was heel moeilijk om die vast te leggen, zomaar uit de losse pols, door het vensterglas heen en met een 150-500


                  Hier enkele - voor mij - toonbare foto's. (de beste plaatjes bewaar ik voor het nageslacht)

                  Groene specht op zoek naar miereneieren ?









                  M.v.g.
                  Danny
                  Wie niks doet, maakt ook geen fouten.

                  Opmerking


                  • "Oesje" geen "uw" he!
                    Met beide antwoorden ben ik even goed geholpen hoor en eigenlijk wist ik ook wel van het bestaan ervan maar moet gewoon even de moeite nemen om daar een account te nemen.
                    En nu weet ik zeker dat ze gratis zijn.


                    Oorspronkelijk geplaatst door Danny1 Bekijk Bericht
                    Hier enkele - voor mij - toonbare foto's. (de beste plaatjes bewaar ik voor het nageslacht)
                    Voor het nageslacht van de vogel?

                    Misschien kun je de vogel een handje helpen door een paar steentjes te lichten en wordt je beloond met nog meer kansen op nageslachtwaardige foto's.


                    p.s. moest wat smilies minderen

                    Opmerking


                    • Oorspronkelijk geplaatst door ele Bekijk Bericht
                      "Oesje" geen "uw" he!
                      Met beide antwoorden ben ik even goed geholpen hoor en eigenlijk wist ik ook wel van het bestaan ervan maar moet gewoon even de moeite nemen om daar een account te nemen.
                      En nu weet ik zeker dat ze gratis zijn.
                      Ik ben een beleefde, goed opgevoede Vlaamse jongen en spreek de "modders" nooit tegen en spreek hen telkens aan met "U".
                      Ere wie ere toekomt ... Hmm

                      Jongen, neem dan eens vijf minuten vrij om een account aan te maken .... (en jaja, 't is zeker gratis)

                      Oorspronkelijk geplaatst door ele Bekijk Bericht
                      Voor het nageslacht van de vogel?

                      Misschien kun je de vogel een handje helpen door een paar steentjes te lichten en wordt je beloond met nog meer kansen op nageslachtwaardige foto's.
                      Hahaha, pfff... misschien wel ...
                      Ik bedien je straks wel van een persoonlijke mail ... (Er lezen er momenteel net iets teveel mee)

                      Genoeg gezeik nu en voor straks Eelke... vergeet vooral niet om een paar nieuwe, leuke foto's te plaatsen .... levend of dood, (Fries)landschap of een (Fries)portret, mogelijkheden zat daar ... maakt ons allemaal niet uit, vooral doen man ! En kom aub niet af met: " 'k heb geen tijd gehad" ! ...

                      M.v.g.
                      Danny

                      PS - "Je" smilies heb ik moeten wissen om plaats te maken voor de mijne.
                      Wie niks doet, maakt ook geen fouten.

                      Opmerking


                      • Hoe noemen ze dat nou ook weer? Veel woorden weinig wol of zo?
                        --
                        Altijd leuk zulk "hoog" bezoek in je tuin. Ik denk dat ie gewoon mieren en ander eetbaar kruipspul zoekt.
                        Ik zou die haas ook eens op gaan wachten als ie weer over zijn paadje komt aan huppelen.
                        --

                        Fuut:
                        Tegenlicht hier.


                        Knobbelzwaan:
                        Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

                        Mijn website:

                        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                        Opmerking


                        • Mooi ! Heel mooie plaatjes Henk!

                          Mijn voorkeur gaat uit naar de witte zwanen. Mooie weerspiegeling in het water, de schaduw op de eerste, prachtige kleuren.
                          Misschien een klein minpuntje: (en daar gaan we dan weer) persoonlijk zou ik die links en rechts iets meer ruimte gegeven hebben. Maar dit is vitten ...

                          Het fuutje is ook best te smaken. Foto's met tegenlicht kunnen ook heel mooi zijn.

                          __________________________________________________ ____________


                          Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk Bericht
                          Hoe noemen ze dat nou ook weer? Veel woorden weinig wol of zo?
                          Bedoelde je niet: "veel geblaat en weinig wol?"
                          Met het eerste ben ik helemaal akkoord, met het tweede helaas niet.
                          Je krijgt er gewoonweg geen speld tussen.


                          Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk Bericht
                          Ik zou die haas ook eens op gaan wachten als ie weer over zijn paadje komt aan huppelen.
                          Voor de haasjes moet ik even het huis uit ... Heb je geen bezwaar tegen een lekker, lui konijn in de avondzon ?



                          Of bedoelde je soms deze huppelende rakker?


                          M.v.g.
                          Danny
                          Wie niks doet, maakt ook geen fouten.

                          Opmerking


                          • Als je nou die voorste zwaan weg denkt, heeft die achterste ruimte genoeg.
                            Overigens, vitten vindt ik het niet hoor. Mag je gewoon zeggen.

                            Dat konijn is bijna net zo lui als ik vandaag.

                            Ook leuk zo'n opstartende groene specht.

                            ---
                            Fuut met snoekbaars:


                            Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

                            Mijn website:

                            Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                            Opmerking


                            • dat is een flinke hap, die snoekbaars. mooie foto`s weer....
                              groeten Ton
                              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                              Opmerking


                              • waar laat hij het , zo naar binnen werken, deze ligt toch ook wel dwars van binnen , goed dat ze zo snel opgenomen worden door een vogel , is nog erger dan zoutzuur

                                Opmerking

                                Working...
                                X