Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Gisterennamiddag, vanuit de wagen en tussen de buien door.
Deze - voor ons - zeldzame grote witte- of zilverreiger stond op een tamelijk verre afstand op de uitkijk.
Ik heb er bijna dagelijks 1 of 2 op het bouwland achter het huis zitten van die grote zilverreigers. Ze komen soms wel aardig dichtbij maar het is aan die kant altijd tegenlicht.
Olala ... Blijkbaar een kenner met nare ervaringen ? Vertel ...
haha kan je alles maar moeilijk tot in detai uit leggen natuurlijk, maar in het kort dan maar, niets voor deze jongen, moeite met er op te blijven als dat bed heen en weer zwiert.
Veel foto's van de zilverreiger heb ik niet kunnen maken. Van zodra deze mij in het vizier kreeg, nam hij/zij de vlucht. Ik probeerde hem/haar nog te volgen, maar die streek verder neer in voor mij totaal onbereikbaar gebied. (Sorry voor de slechte kwaliteit v/d foto)
Die zilverreigers gaan er al vandoor als je maar iets zachter gaat rijden , valt niet mee deze op de plaat te krijgen, gisteren zag ik er zeker 20 bij elkaar , net tegen het licht worden maar was te donker voor een plaatje?
maar het zijn weer mooie plaatjes van jullie.
Opmerking