Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
@jeffrey112 ik heb een Fujifilm FinePix HS20EXR 16megapixel, en ik ben nog in het bezit van een nog als nieuw uitziende en prima werkende Analoge Pentax Z10 met een 250 mm lens dacht ik. Gebruik ik de laatste tijd niet meer dus.
Toch weer eens zo'n fotorolletje ergens opscharrelen.
Jammer Henk , wij komen net terug uit drenthe , ik heb nog twee rolletjes staan hier had ik ze bij je af kunnen geven??
Alles kan niet perfect zijn, Henk.
Dat deze scherpte mist op de kop, dat wist ik. Maar ruis ?? en veel ruis ??? Eerlijk, dit zie ik hier niet ... niet op m'n laptop thuis en niet vanop m'n pc werk. (Beide 17" schermen zijn nagelnieuw) Maar het kan ... m'n ogen zijn nu ook eenmaal niet meer van de jongste.
Tja, en dan het witte 'hoopje' ? D'r wordt aan gewerkt.
Maar hoe kleiner het formaat van de foto's, hoe minder de "gebreken" opvallen.
---------
Ik zie nu pas dat je nog tekst toegevoegd hebt.
---------
Inderdaad, fotograferen bij fel zonlicht is moeilijk.
Gezien ik een druk beroepsleven heb, met nogal onregelmatige uren, heb ik ook geen ganse dag tijd om voor de lens te zitten koekeloeren tot er iets voorbij komt vliegen. Ik zie het eerder als 'momentje' ontspanning en dit kan op ieder tijdstip van de dag zijn.
Geen zere nek gekregen Ton? Misschien zijn deze zwartkopjes nog op trek?
Ik zag vanavond een hele groep wulpen en kieviten op het bouwland zitten. Kan ook zijn dat hun nesten allemaal omgeploegd zijn. De boeren zijn druk aan het land omkeren en poten en zaaien en weet ik wat nog meer en waarschijnlijk zaten ze al wel op eieren.
Mijn mening is dat deze foto een stuk beter is dan je vorige upload die je 20 seconden voor deze opnamen geschoten hebt. Ook deze is niet ruisvrij maar niet storend. (Strikvraagje niet helemaal gelukt Danny.)
Opmerking