Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Ton, je weet wat ik denk maar als ik jouw was zou ik er even een foto naast houden van een echte tjiftjaf. de slagpennen van een fitis zijn volgens mij langer dan die van een tjiftjaf. (ANWB Vogel Gids, 2010)

    Opmerking


    • Van Rupicola heb ik geleerd dat deze soorten determineren vanaf een foto zo goed als onmogelijk is, maar ik dacht och, wie weet... :-)
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • Zonder twijfel: een groenling.



        M.v.g.
        Danny
        Wie niks doet, maakt ook geen fouten.

        Opmerking


        • Man of pop Danny?

          En toch ook maar mooi een staartmeesje op de plaat zie ik. Inmiddels heb ik ze ook redelijk.

          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

          Mijn website:

          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

          Opmerking


          • Die staartmeesjes zijn verdorie bijzonder snel, moeilijk om vast te leggen.

            Man of pop ? Hahaha .... moeten jullie maar uitzoeken ....
            Ook deze zonder twijfel: een groenling !

            Jammer vind ik, dat het spiegelbeeld van je reiger niet volledig op het plaatje staat.



            M.v.g.
            Danny
            Wie niks doet, maakt ook geen fouten.

            Opmerking


            • Groet Ton,
              www.allevogels.nl

              Opmerking


              • wat Hans zegt over het determineren van Phylloscopus met een foto, dat kan ik alleen maar beamen. vandaar dat ik ook mijn antwoord (FB) zo formuleerde maar neemt niet weg dat er verschil zit in de lengte van de slagpennen. veel succes

                Opmerking


                • Was ook meer een "strikvraag" Danny, of het een man of een pop was, ha, ha. Wel mooi dat beide er nu op staan.

                  Spiegelbeeld reiger, ik kon net over een hoge moddersloot-rand heen.

                  Vriendelijke groeten,
                  Henk3.

                  Mijn website:

                  Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                  Opmerking


                  • Met vriendelijke groet:
                    Henk.

                    Opmerking


                    • Dat is een mooi bericht Henk, heb je wel een tuin waar ie in past?
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

                      Mijn website:

                      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                      Opmerking


                      • Met vriendelijke groet:
                        Henk.

                        Opmerking


                        • Wie niks doet, maakt ook geen fouten.

                          Opmerking


                          • Mooie reiger nr. 3.

                            Vandaag weer witte en gele kwikstaarten gezien, mooie beestjes.

                            Groet Ton,
                            www.allevogels.nl

                            Opmerking


                            • Mooi plaatje van de kwikstaart.

                              Deze middag zaten tal van distelvinken op mijn voederplaats. Maar helaas, niks bij ...

                              Deze hieronder, samen met de mezen zijn momenteel wat achterwege gebleven.



                              M.v.g.
                              Danny
                              Wie niks doet, maakt ook geen fouten.

                              Opmerking


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Danny1
                                Mooi zo Henk A.

                                Met een wegwerpgebaar staat je tentje zo opgesteld.
                                Tja, als ik hem weg wil werpen, hoef ik hem niet eens aan te schaffen.

                                Wel zorgen voor een elektriciteitsaansluiting.
                                Autoaccu met een omvormer in fietskar mee doet wonderen.

                                Ik heb volgende opties bijgenomen:
                                - verstelbare relaxzetel (is nogal krap zitten, verzacht de rugpijnen)
                                O, zo'n opblaasbaar kussentje had ik al.

                                - FM-radio ontvanger (want het worden eenzame dagen)
                                - Flatscreen TV met klein scherm (om op de hoogte te blijven van het dagelijkse nieuws tijdens die eenzame dagen)
                                - Minibar (om de dorst te lessen, tijdens zomerse dagen)
                                Een rugzak met limonade en een paar zakken 'icegel' doet wonderen.
                                - Senseo-apparaat (pot verse koffie kan wonderen doen tijdens een zwak moment)
                                - Opgevulde frigobox (hongerige magen moeten gevoed worden)
                                Een camping gasbrander erbij, en een paar blikken oerhollandse gehaktballen gaan er bij mij altijd wel in.
                                - Omkeerbare automatische airco (kan er verschrikkelijk warm in worden, weeral tijdens zonnige dagen ofwel erbarmelijk koud tijdens perioden van strenge vorst)
                                S'zomers alle kleppen losgooien en in het water gaan zitten, volgens omschrijving is hij waterdicht.
                                S'winters campingbrander goed hoog, en warme lucht in tent blazen met accustofzuiger met omkeerstand.
                                - Automatische afzuiging (om alle geproduceerde gassen te verwijderen)
                                Tja, daar oefen ik op mijn werk elke dag op, dus heb wel kruiwagens met geduld. Voor zekerheid zal ik een goede wekker meenemen.

                                Andere opties zijn te bespreken met de leverancier.
                                Prima, een dak ventilator lijkt mij ook reuze handig.

                                Succes makker !
                                Zal ik nodig hebben inderdaad

                                Wij kijken vol bewondering en spanning uit naar je eerste foto's vanuit je "sleurhutje".
                                Welnu, spanning zal ik wel genoeg hebben met men vinger aan de knop pfft..

                                Maar bedankt voor de info, ik hoop ook dat het gaat lukken en dat ik de tijd ervoor vindt.
                                Eerst dat ding binnen zien te krijgen .

                                met vriendelijke
                                Met vriendelijke groet:
                                Henk.

                                Opmerking

                                Working...
                                X