Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
-
nou volgens mij heb je dat weertype naar mij toe geblazen want ik zit nu gewoon met licht en al aan om wat te kunnen zien zo donker, dat word me een wolkbreuk dadelijk, gewoon niet mooi meer.
de mereldame mag je trots op zijn (hulst takkies doen het ook altijd goed Henk, zeker in deze tijd van het jaar).
wat ik helemaal vergeet als het om trots zijn op gaat is het feit dat ik nog wereldkundig wilde maken dat ik zo trots ben als een :

op mijn dochter, en niet alleen omdat ze gisteren bij het Sint en zwarte pieten tournooi eerste is geworden met badminton. ( huppie van 10 speelde ze allemaal van de baan, zowel de grote als kleine tegenstanders).
ze toonde voor niemand genade, de terechte tournooi winnaar dus.
heb ze echt van d'r vader hahahaha
zo haar weer van school halen ,moeten naar de manege om te gaan oefenen , ze is uitgeselecteert vanuit de manege , ze moet een pas de deux ten uitvoering gaan brengen volgend jaar op een groot paardensport evenement.
moeilijk en spannend zat weer allemaal.
mvg
Opmerking
-
-
Ik kan me dat liedje nog wel heugen Kees. En inderdaad ik ben niet zo van de sport.
Opmerking
-
Mooi zo wk, ik kan me nog iets heugen over zoiets met een wk waar Angie van Grunsven ook danspasjes deed met haar paard.
Het lijkt er dan wel aardig op dat je vrouw toch nog wel een mooie inbreng gehad heeft in de kwaliteiten van jullie dochter, ha, ha. Lekker slim.
--
Kees is het nou correct of incorrecte politiek? Ik heb vroeger wel eens aan het lijntje gestaan bij de plaatselijke voetbalclub, sjonge jonge zoals dat ging langs de lijn. Geen wonder dat er verkeerde zaken gebeuren in die sport. Toen werd er al geopperd dat ik geen sportman was omdat ik daar een andere mening over was toegedaan.
Opmerking
-
maar Henk je wilt voetbal toch niet gaan vergelijken met paardensport of badminton ?
enne een ankie van grunsven hoeft ze van mij niet te worden , van mij mag ze worden wat er binnen haar mogelijkheden ligt, op welk gebied dan ook.
besluit ze morgen om te stoppen met paardensport dan heeft ze mijn zegen hoor.
pushen is er hier niet bij hoor. (ondersteunen wel)
gr
enne laten we het vooral niet gaan hebben over de politiek, weet je nog wat ik je nog niet zolang hier vertelde op het forum over gaan stemmen ja of nee etc.
over pas gaan stemmen als er 1 partij is die daadwerkelijk doet waar deze partij voor staat en de beloftes die gemaakt zijn tijdens het zieltjeswinnen proces etc.
toen gezegd dat het allemaal leugenaars zijn en dat blijf ik zeggen.
1 groot toneelstuk heb ik je gezegd , tegenwoordig beloofd men van alles etc. en als dingen dan toch anders blijken te zijn dan is SORRY zeggen schijnbaar genoeg...........................en gaan "we"gewoon weer vrolijk verder met de ene na de andere miskleun maken.
Opmerking
-
Ach ja ik zal niet vergelijken dan.
Mooi dat er geen druk op ligt en zo hoort het ook.
Politiek ga ik verder dan maar niet op in, genoeg zo.
Daar zou ik stapelgek van worden Kees, ha, ha.
http://www.youtube.com/watch?v=-IzaSuR-Wyc
Opmerking
-
Ik heb nog wel een vogeltje dan, misschien krijgen we dan weer wat andere gedachtengangen.
3-12 rb
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking