Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Ja ik zie het nu ook Broto dus het ligt niet aan je scherm.
    Ik had dat helemaal niet gezien.
    mvg Gerard 6

    Opmerking


    • Deze beter dan

      Zo ja, dat ligt het niet aan jullie scherm en ook niet aan jullie ogen. Dan weet ik wel waar het wel aan ligt.


      Het rood wat er nu nog in zit komt toch waarschijnlijk van de boom waar de vogel in zit. Hij zit dan wel op een tak hier maar die tak maakt deel uit van een paar bomen bij elkaar. Maar die zie je niet terug op de foto. Maar in die boom zit op zichzelf gewoon veel rood, dus dat schijnt door in de "lucht". De achtergrond zijn dus eigenlijk gewoon allemaal takken en boomgedeelten. Zoals ik de fotomaak instelling heb staan, wordt alleen het object in beeld gebracht en de rest er achter wordt achtergrond. Stel ik maak een foto van een meesje o.i.d in een boompje in mijn voortuin en de achtergrond is het huis van de overburen, dat hele huis komt er gewoon niet op omdat ik scherp stel op de vogel en niet op het huis. Zou ik dat wel doen, dan krijg ik gewoon het huis er op.
      Ik fotografeer op stand P - dafragma stel ik handmatig in en iso staat op automatisch 200-400. Misschien maakt dat iets meer duidelijk voor de "kenners" onder ons. Wat ik al zei, ik heb dit zaakje nog maar net en ik weet er nog lang niet alles van. Van teveel ineens wordt ik duizelig, dus langzaam aan met die geit.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

      Mijn website:

      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

      Opmerking


      • Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
        Erg mooie plaatjes weer, alleen de kievit mist nogal wat scherpte vind ik. Zo te zien links op de voorgrond is alles wel scherp.
        Had ik gezien Ton.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

        Mijn website:

        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

        Opmerking


        • maar boven alles Henk3 heb je ze toch maar weer op de plaat staan,dat het niet mee valt weet jij en ik maar al te goed inmiddels.

          ik denk toch dat het van jouw moet komen de komende tijd ,ik moet niet 1 maar 2 passen op de plaats maken,dus ff geen foto's van deze kant.
          gewoon blijven doorgaan,kunnen we allemaal genieten weer en als broto zo nu en dan weer eens zo'n schitterende plaat er tussen door gooit dan weten wij weer wat het uiteindelijke doel is.
          andere zijn natuurlijk ook uitgenodigd voor dit "bal".

          mag ik een open uitnodiging versturen en een aanvraagplaatje doen?

          mooie plaat van eider,pijlstaart of nonnetje .....................dat zou ik wel willen zien als verzoeknummertje.

          mvg

          Opmerking




          • Groet,

            Rob.

            Opmerking


            • hahahaha auw hahahaha auw hahahaha
              het doet alleen pijn als ik lach.
              robk dat lijken wel geschilderde of waren het nu geschilderde lijken
              hahaha
              auw
              ga weer mijn nest in,zie morgen wel weer hoe de stand van zaken is hier, prettige weekendvoortzetting nog allemaal.
              gr

              Opmerking


              • puur natuur

                WK zei;

                robk dat lijken wel geschilderde of waren het nu geschilderde lijken
                Nee hoor, deez' zijn puur natuur en springlevend.

                Groet en hou je taai,

                Rob.

                Opmerking


                • Deze zijn niet van mijzelf.

                  Maar ik denk dat de eigenaar niet heel boos zal worden als ie ze toevallig voorbij ziet vliegen, ha, ha.

                  Je Nonnetjes Winterkoning, hopelijk knap je er van op.




                  Winterkoning:
                  maar boven alles Henk3 heb je ze toch maar weer op de plaat staan,dat het niet mee valt weet jij en ik maar al te goed inmiddels.
                  Vriendelijke groeten,
                  Henk3.

                  Mijn website:

                  Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                  Opmerking


                  • Die zelfde Scholekster maar dan origineler

                    Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

                    Mijn website:

                    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                    Opmerking


                    • Niks verdwijnen Henk3, ze zijn hartstikke mooi!
                      Alle kritiek is opbouwend bedoeld toch?
                      Van elkaar kunnen we leren, ik kom met m'n 300 mm nooit dichtbij genoeg helaas voor zulke prachtfoto's, dus ik geniet graag van jouw werk.
                      Groet Ton,
                      www.allevogels.nl

                      Opmerking


                      • Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

                        Mijn website:

                        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                        Opmerking


                        • laten verdwijnen???? Neeeee!!!

                          Henk3 schreef:
                          ik kan wel alles ff snel weer laten verdwijnen eventueel.

                          Neeeee niet laten verdwijnen Henk dat zou pas zonde wezen

                          .

                          Hahahahaha, maar het is wel goed bedoeld hoor, je weet, ik geniet van je plaatjes en zou dat ook graag zo houden. (en ik denk dat er meer zo over denken Henk3)
                          Dus niets weghalen en gewoon blijven plaatsen.
                          Het zijn namelijk gewoon mooie foto's hoor.
                          mvg Gerard 6

                          Opmerking


                          • Idd.Niks weghalen.Het zijn prachtige plaatjes en ik geniet ook van je plaatjes Henk3.Gewoon blijven plaatsen.
                            Geduld is een schone zaak, maar het kunnen opbrengen is de kunst.

                            Opmerking


                            • ja dat zal ook allemaal wel mensen maar "we"moeten ook niet voor de waarheid ons hoofd wegdraaien en weglopen.
                              kritiek is terecht in mijn ogen ( en dat weet henk3 ook wel) en gelukkig vat hij het wel goed op .

                              als iets onnatuurlijks is dan is de foto misschien wel mooi maar niet "echt" en dat is iets waar aan gewerkt mag en kan/moet worden.

                              broto schreef geen onzinnige kritiek tenminste ,kijk en daar moet ook wel eens aangedacht worden.
                              opbouwende kritiek mag en moet kunnen.
                              als de foto's (maak niet uit van wie ze zijn) korrelig zijn ,onscherp of onnatuurlijk van kleur dan moet dat gewoon gezegd kunnen worden.( zonder dat er weer eindeloos over door gehammerd moet worden)

                              het ja en nee spelletje laten "we"....."ze" maar in andere topics doen.
                              mvg

                              ohja moest vandaag op visite,dus vrouw mocht rijden en ik had de camera dus vanuit rijdende auro gefotografeerd hahahaahaha wat een belevenis zeg:




                              niet de beste foto's maargoed was weer een nieuwe ervaring voor mij,kon het toch niet laten hoor en ja als je dan toch naar familie moet, dan kan de camera gerust mee toch?

                              nogmaals mvg

                              Opmerking


                              • Kritiek puntjes,

                                Ha, ha, geef maar gerust kritiek hoor. Ik kan het wel hebben af en toe. Als het de spuigaten uitloopt plaats ik gewoon niet meer ha, ha.

                                Ik maak maar wat gekheid en dat weten degenen die me kennen ook wel hoor.

                                Ik moest vanmiddag naar een verjaardag, ik dacht dan ga ik mooi ff binnendoor en even zien of er nog wat te kieken valt. Sjonge ik ben de laatste jaren niet meer zo verdwaald kan ik wel zeggen. Het zweet brak me bijna uit. Maar ik ben nog op de verjaardag aangekomen hoor vlak voor ik weer naar huis moest. Ha, ha, je komt op plekken waar je helemaal geen weet van had zeg. Ook leuk natuurlijk. Ik zat op een gegeven moment helemaal op een verkeerde autoweg en die ging ook nog de verkeerde richting uit, sjonge jonge. Geen plaatjes kunnen maken ook nog.

                                Nou Winterkoning, nu dus de rijdende reporter. Ha, ha,
                                Vriendelijke groeten,
                                Henk3.

                                Mijn website:

                                Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                                Opmerking

                                Working...
                                X