Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Mooi

    Mooi eendje wel.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • niet die maar deze:

      of hij moet snel die kant opgevlogen zijn,zou kunnen hoor, heb deze nu niet echt "zacht"benaderd, ik ging mijn kindje ophalen van school en had dus eigenlijk niet zoveel tijd, en dat is dan ook terug te zien in de foto,maar ja het "bewijs" is wederom geleverd.




      zal kijken of tie er morgen nog zit kom ik wel met een betere want dit lijkt nergens op natuurlijk,maarja onder de omstandigheden waarin deze is genomen valt het me eigenlijk nog mee.

      enja volgens mij zie ik een ringetje zitten,maar of tie nu van liefhebber komt of van "trekgegevens" of zo iets dergelijks ,I don't no
      want het schijnt dat het ook dwaalgasten zijn vanuit Z-O europa. (las ik net).

      maarre dit zou dan een vrouwtje moeten zijn,geen witte vleugelbochten en zwarte hals/nek ring. (toch?)
      of is het een eerste jaars vogel met dus alleen bruin bezit? ( in vleugels)

      schijnt trouwens helemaal niet zo bijzonder te zijn ,zijn er genoeg van in nederland in de vrije natuur,mooi maar wel weer jammer van de fauna vervalsing.

      mvg

      Opmerking


      • prachtige foto's

        Opmerking


        • isse vraagie

          is dit een krakeend?:


          en dit isse een bergkwaakkertje Ton:

          Opmerking


          • Hahahahahaha

            Krakeend denk ik wel. (google hahahaha)
            mvg Gerard 6

            Opmerking


            • bovenste eend is een tafeleend, de 2e is idd een bergeend
              vriendelijke groet
              Henk

              Opmerking


              • je hoeft je niet te schamen mergus serrator

                deze schaamde zich schijnbaar en zwom met zijn "kop"onderwater:



                vond het niet echt nodig totdat:


                ik zijn kapsel zag hahahahaha
                everybody has sometimes a bad hairday:

                Opmerking


                • Mooie plaatjes van de middelste zaagbek
                  vriendelijke groet
                  Henk

                  Opmerking


                  • Kijk Kijk

                    Dat zijn mooie goed makers.
                    mvg Gerard 6

                    Opmerking




                    • en deze zei kiekeboeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:

                      Opmerking


                      • vliegend spul geoefend




                        weer net niet verhaal .....................hoe doet tie broto dat toch?
                        wanneer geef jij eens een masterclass weg?

                        mvg

                        maarre broto hoe graag ik je ook wil geloven heb toch het 1 en ander opgezocht ikke denken niet tafeleend aythya ferina
                        waarom niet ook in eclips kleed is de snavel van zowel mannelijk als vrouwelijk het zelfde ,grijs met zwarte punt,dat 1 -tje van mij heeft een geheel zwarte snavel,dus..................of hebben eerste jaars vogels een geheel zwarte snavel?????

                        Opmerking


                        • henk
                          mischien kun je aan die mensen vragen of je zo nu en dan een paar foto`s kan maken

                          winterkoning
                          hij wilde gewoon zijn kapsel goed doen voor de foto (haha )

                          ik zag vandaag nog een bosfazant vloog voor de auto langs
                          mvg roy (vogelfreak)
                          kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

                          Opmerking


                          • maarre broto hoe graag ik je ook wil geloven heb toch het 1 en ander opgezocht ikke denken niet tafeleend aythya ferina
                            waarom niet ook in eclips kleed is de snavel van zowel mannelijk als vrouwelijk het zelfde ,grijs met zwarte punt,dat 1 -tje van mij heeft een geheel zwarte snavel,dus..................of hebben eerste jaars vogels een geheel zwarte snavel?????
                            Krakeend heeft ronde kop, van snavel naar voorhoofd is recht .
                            Het voorhoofd van een tafeleend loopt schuin van voorhoofd naar snavel.
                            Volgens mij loopt het redelijk schuin van voorhoofd naar snavel.
                            Kan het ook mis hebben hoor
                            vriendelijke groet
                            Henk

                            Opmerking


                            • Opmerking

                              Working...
                              X