Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
ik had zo graag willen blijven liggen op mijn bedje
moest echt vandaag ff bij oppas vogeltjes voeren
weer 4 jongen ,als ik het goed begrijp heeft hij nu een 100% score
4 nesten van 4 op stok (beetje voorbarig nu nog met dit laatste nest maargoed ,ik zie nu nog geen redenen waarom ook dit nest niet op stok komt) :
japjes
van dat koppel wat vorig jaar in een doos voor het hek stond omdat het van die klote vogels waren die het toch niet deden, tja ik geloof, vanaf het moment van vinden bij hek tot nu 25 jongen op stok !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
het is maar net wat je klote vogels vind , ja toch? niet dan ?
gr
ps: van de 1200 zit ik nu op 100 stuks al ( 2de selectieronde).
boterhammetje op en nu maar weer platski.
japjes
van dat koppel wat vorig jaar in een doos voor het hek stond omdat het van die klote vogels waren die het toch niet deden, tja ik geloof, vanaf het moment van vinden bij hek tot nu 25 jongen op stok !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
het is maar net wat je klote vogels vind , ja toch? niet dan ?
gr
ps: van de 1200 zit ik nu op 100 stuks al ( 2de selectieronde).
boterhammetje op en nu maar weer platski.
@WK....bij 50 stoppen he......
we zullen voor 1 keer niet zo complimenteus zijn dan........
om in stijl te blijven dan;
snap trouwens niet dat je die ene foto,...die vogel met die grote ogen ....wat is het? ....een uil of zo denk ik...durft te plaatsen,
zelfs een blinde ziet nog wel dat er allerlei zooi aan de linker en rechterkant zit van dat gaas.....WK toch....ik dacht meteen....hmmmm prutserd!
wil ik me het nog wel herinneren , that's the question
nee broto , dit is echt wat anders
ik snap wat jij bedoel, jij laat op foto nu zien gaas aan achterkant vogel (afstand vogel tot gaas /scherptediepte).
en ja ik snap dat er soms op de foto ook voorkant van het gaas word meegenomen en dan zie je dit , maar dan ligt het soms/vaak ook over de vogel heen.
maargoed , ik spreek je nog wel eens ,je krijgt het nu ff te "druk" dus zal het voor later zijn.
@ peer , zit nu op 21 al, en ik heb zo'n vermoeden dat ik niet al te veel foto's zal plaatsen meer, ze zijn gewoon weg niet goed genoeg.
nog eentje dan die van een almost perfect picture,
ze weet hoe ze met vogels om moet gaan en heeft het juiste haarkleur , wat wil je nog meer? de rest is toch niet belangrijk ? (nou ja ze had een andere bekkie moeten hebben dan maargoed dat zie je niet in het donker ):
ik snap wat jij bedoel, jij laat op foto nu zien gaas aan achterkant vogel (afstand vogel tot gaas /scherptediepte).
en ja ik snap dat er soms op de foto ook voorkant van het gaas word meegenomen en dan zie je dit , maar dan ligt het soms/vaak ook over de vogel heen.
maargoed , ik spreek je nog wel eens ,je krijgt het nu ff te "druk" dus zal het voor later zijn.
Nee WK, dit is echt niet wat anders.
Door dat jij een crop heb en ik niet, ziet het er bij jou anders uit maar wordt zeker door het gaas veroorzaakt.
Ik zorg er wel voor dat er zeker geen gaas op de achtergrond zit als ik foto's maak, zeker niet als ik keuze zat heb om er bomen of struiken als achtergrond te krijgen.
Op de foto met die dame is er niets te zien.
Heb er nog een foto bij gedaan, daar staan toch echt coniferen op de achtergrond
Links onder gaat het gaas ook over de vogel heen.
Zo foto kan ook de prullebak weer in, had hem er ff uitgewist
Opmerking