Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
bietje donkere Ton.K. (komt het door de omstandigheden daar?).
wel volop in training zie ik al.
hopen dat alles doorgaat, verheug me er wel op.
maar het is angstvallig stil aan het front.
groeten
Kijk maar eens in je mailbox.
Er is voor een groepje van 4 oudere jongeren een 1 persoonskamer(per persoon) geboekt in het hotel tegenover het park.
Mijn afdeling is geregeld.
Regelen jullie even een beetje aardig weer?
Er is voor een groepje van 4 oudere jongeren een 1 persoonskamer geboekt in het hotel tegenover het park.
Mijn afdeling is geregeld.
Regelen jullie even een beetje aardig weer?
WE GAAAAAAN!
ik heb mijn mail box geopend ,omgedraaid, uitgeschud enz. wat zeg ik,ik heb zelfs de mailbox die voor het huis staat gecontroleerd ......................maar helaas niks
gewedlig toch die hedendaagse technologie
maargoed we gaan en dat is het allerbelangrijkste.
ga gelijk in training en ik ik ga bidden voor mooi weer.(misschien dat het mij gegund is).
Vandaag met een vriend uit Polen naar Kinderdijk geweest.......
die fuut is gisteren 3 jaar geworden, voorwaar geen slecht onderwerp met bijna 400.000 views en bijna elke dag prachtige platen.
Super dat jullie gaan!....probeer me voorstelling van te maken.....'4 vogelfielen' daar in dat park, overige bezoekers zullen wel denken!
Ga wel uit van een gedegen verslag met alle smeuiige verhalen!
ik heb mijn mail box geopend ,omgedraaid, uitgeschud enz. wat zeg ik,ik heb zelfs de mailbox die voor het huis staat gecontroleerd ......................maar helaas niks
bij jullie hebben ze geen emeeuwen, alleen postduiven, dus kijk ff in het duivenkot
Geweldig, we gaaaaaaan.
Nu nog ff flink oefenen om mooie plaatjes te maken
Batterijen zijn al opgeladen
Misschien nog ff kaartje kopen .
Het weer had ik al geregeld, daarom is het nu slecht weer, dan is als we gaan de regen op
Alleen een stukje snap ik niet zo: "volledig rookvrij", wat bedoelen ze daarmee?
Vandaag met een vriend uit Polen naar Kinderdijk geweest.......
die fuut is gisteren 3 jaar geworden, voorwaar geen slecht onderwerp met bijna 400.000 views en bijna elke dag prachtige platen.
Super dat jullie gaan!....probeer me voorstelling van te maken.....'4 vogelfielen' daar in dat park, overige bezoekers zullen wel denken!
dat kan ons helemaal niks schelen wat andere denken, het is tijd dat we onze horizon gingen verbreden en verplaatsen naar het buitenland ( in Nederland mochten we nergens meer binnen ) hahahahaha.
Oorspronkelijk geplaatst door peerpm
Peer
helaas , wat er in walsrode gebeurt ...................dat blijft in walsrode.
of het avontuur zal wellicht te lezen zijn in de O.V. (tja als je dan toch alles wereldkundig maakt dan moet het ook groots van opzet zijn natuurlijk).
gr
ik heb alles denk ik al klaar, tas voor de pillen en een schone onderbroek................meer hoef toch niet ? hahahahahahaha
Opmerking