Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zomaar mooie foto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Heb vorige week savonds naar de nachtegalen zitten luisteren.
    5 mannen die het hoogste lied zingen, echter geen 1 van die krengen wilde even voor de lens van mijn camera verschijnen.

    Opmerking


    • Opmerking


      • reactie

        Weet ik niet hoor, of je ergens zin kunt kopen of zo.

        Je exif gezien, zo te lezen zit je al op 0.7 +

        Misschien had ie dan toch op 0.0 moeten staan.

        Er zit ook een optie op je toestel waarbij je een onderbelichte - een neutrale en een overbelichte plaat in 1 shot kan produceren. (al naar gelang je onder of overbelichting in stelt, van die ingestelde waarde gaat ie dan uit.)
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

        Mijn website:

        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

        Opmerking


        • zou vast wel zo zijn maar die optie wil ik helemaal niet gaan gebruiken.

          ik vogel het wel zelf uit ,zal wel goed komen.

          en zin.....................tja als jij ook al geen zin meer heb in deze topic dan houd het op gewoon.
          iedereen laat het afweten nu .

          dan zie ik ook het nut niet meer om nog te plaatsen hier in deze topic.
          ( dan gaan ze van mij voortaan wel direct de prullebak in ,scheelt weer handelingen zoals plaatsen hier op dit forum).
          jammer ik was i.i.g nog niet uitgeleerd.

          groetjes

          Opmerking


          • Vooral Doorgaan met foto's

            Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning

            dan zie ik ook het nut niet meer om nog te plaatsen hier in deze topic.
            ( dan gaan ze van mij voortaan wel direct de prullebak in ,scheelt weer handelingen zoals plaatsen hier op dit forum).
            jammer ik was i.i.g nog niet uitgeleerd.

            groetjes
            Kop op mensen!!!

            honderden mensen genieten van jullie foto's.

            Laat ons niet in de steek!!!
            M.vr.gr.
            Wim van der Linden
            http://www.vvvogelvreugd.nl/

            Vogelfoto's en kweekverslagen zijn altijd welkom.

            Opmerking


            • Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
              zou vast wel zo zijn maar die optie wil ik helemaal niet gaan gebruiken.

              ik vogel het wel zelf uit ,zal wel goed komen.

              en zin.....................tja als jij ook al geen zin meer heb in deze topic dan houd het op gewoon.
              iedereen laat het afweten nu .

              dan zie ik ook het nut niet meer om nog te plaatsen hier in deze topic.
              ( dan gaan ze van mij voortaan wel direct de prullebak in ,scheelt weer handelingen zoals plaatsen hier op dit forum).
              jammer ik was i.i.g nog niet uitgeleerd.
              groetjes

              Jij bent snel over gehaald zeg, ik meende in jou een echte doorzetter te bespeuren


              Hier alvast een partijtje steigerbuis voor je nieuwe volieres (mocht je deze keus willen maken): http://www.bva-auctions.com/auction/lot/3491/1562316 (Per geboden euro komt er nog iets van 38 cent bij aan veilingkosten en btw.)

              Opmerking


              • please niet soppen

                Oorspronkelijk geplaatst door wjvdlinden
                Kop op mensen!!!

                honderden mensen genieten van jullie foto's.

                Laat ons niet in de steek!!!
                Oorspronkelijk geplaatst door ele
                Jij bent snel over gehaald zeg, ik meende in jou een echte doorzetter te bespeuren
                mvg Gerard 6

                Opmerking


                • en dan zit er ok nog zon menneke in eindhoven waar moet die dan naar kijken s morgens in de vroegte,dus vette pech vor ullie maar ge moet gewoon mer doorgan.

                  garoeten theodoor

                  Opmerking


                  • ( dan gaan ze van mij voortaan wel direct de prullebak in ,scheelt weer handelingen zoals plaatsen hier op dit forum).
                    Dat kan je helemaal niet man, met de meeste foto's ben je zo blij als een hond met zeven............................
                    vriendelijke groet
                    Henk

                    Opmerking


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Broto
                      Dat kan je helemaal niet man, met de meeste foto's ben je zo blij als een hond met zeven............................
                      ja dat denkte gij dan toch zeker
                      goed genoeg voor cafe wil nog niet zeggen goed genoeg voor mij.

                      ik heb mezelf een mooi canvas doek belooft van een mooie zelfgemaakte foto..............................spijker zit al in de muur maar meer zit er ook niet op die muur .


                      maargoed ik ga de komende tijd eens kijken wat er allemaal aangedragen en bijgedragen word in deze topic.

                      groetjes

                      Opmerking


                      • ho ho niet stoppen met die mooie foto's we willen door genieten dus door gaan

                        Opmerking


                        • Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                          tjonge ton was toch ff schrikken toen ik net die hoenders zag.
                          tjonge daarvan kan toch alleen een moeder houden?

                          wel leuke/mooie foto's weer.

                          dat van die schreeuwerd wist ik ook niet, ben wel blij verrast dat het gelukt is ,nou ja aan de andere kant als je het verblijf ziet dan is 1+1 al snel 3 of meer natuurlijk.

                          groetjes

                          ik ga maar weer eens in de luie stoel vandaag
                          Screaming piha, jong Burgers Bush

                          Opmerking


                          • goed gezien zwartkopje.
                            leuk hoor
                            ik zou bijna zeggen; ik ga eens kijken daar .

                            mvg

                            Opmerking


                            • doorgaan

                              Jullie gaan er toch niet mee ophouden hoop ik, dat zou ik echt heel jammer vinden, gewoon door gaan hoor....
                              groetjes
                              Heidi

                              Neem eens een kijkje op mijn site.
                              http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

                              Opmerking


                              • Ik heb juist swiftparkieten gehaald gisteren, die mogen de komende tijd lekker gaan poseren.

                                Straks wat plaatjes van een fietstochtje door de polder hier, 28 soorten gezien! Even een paar uitzoeken.
                                Groet Ton,
                                www.allevogels.nl

                                Opmerking

                                Working...
                                X