mij is dit gekunsteld.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
een vage grens waarover te discusieren valt
moet om die "ene"plaat te maken, denk dat ik dan niet meer mee mag op vakantie ( denk dat er dan gezegd word , en nu zijn we eindelijk een keer op vakantie omdat het nu eens een keertje niet om vogels ( lees kweek) draait en dan zijn we nog niet met zijn allen) , denk je ook niet?Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koekmij is dit gekunsteld.
etc.
kan ook camera thuis laten natuurlijk ,maarja ik denk dat ik bij elk vogeltje dan op mijn stoel zit te hippen en te denken van ...........................
mvg
Opmerking
-
Opmerking
-
reactie
PietVogeltje ten bate van betere compositie iets meer naar links verplaatsen, zou ik doen.Ook een gevalletje net niet?
Opmerking
-
citaat: Er zijn verschillende wegen naar een leuke/mooie of net niet foto
i.d.d. Henkie
want als ik nu op deze foto wel mijn best had gedaan met bewerken en de bovenstaande foto er niet had geweest dan had men een totaal ander beeld gekregen van Tv :

maar ik heb daar eigenlijk nooit zin in om te doen, en ik vind dat je bewerkingen dus ten alle tijden ziet in de foto's.( ook al neem je wel de moeite ervoor).
en "iets"waarover ik het nog steeds niet mee eens ben is het feit of je een raw foto ziet of een jpg foto, kwaliteits verlies is enorm.
hoe vaak zit ik hier wel niet en denk van soho da's een mooie ,mooi genoeg voor cafeetje en dan...........................plaats je zoiets en schieten de tranen eigenlijk vanuit je bilspleet.
hahahahahahaha die piet toch..................... ik weet wel het zijn lastige rakkers die wktjes hahahahaha
mvg
Opmerking
-
laatste van de spreeuwen....ben u het ook al zat ? ik wel, kan geen spreeuw meer zien
nog een paar laatste en dan zal u geen spreeuw meer van me zien hahaha
ook weer die map leeggemaakt :

kleurtjes zoveel mogelijk gereduceerd

dit is de mooiste spreeuw die er zit,zoveel kleur en tekening ( word je beroerd van hahahahaha), die wil ik wel eens in het mooie violle zonnetje eens een keertje fotogradingensen
Opmerking
-
Grappig, de laatste 4 spreeuwen foto's zijn van een spreeuwpop en alle foto's daarvoor van een spreeuwman.
Mooi groot scherptedieptebereik trouwens. Bij mij zijn de staarten van de geportretteerde vogels altijd onscherp en is de kop scherp of juist omgekeerd...
Opmerking
-
-
Ha, ha,
Oorspronkelijk geplaatst door PietGeintje van Henk, natuurlijk.
Opmerking
-
Dit is gewoon echt helemaal super WK!
Je mag nog zo kritisch zijn en blijven zelf, dit is top! Complimenten.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Ik zie dat meestal ook welen ik vind dat je bewerkingen dus ten alle tijden ziet in de foto's
De platen van de spreeuwen zijn mooi, maar net iets te veel verscherpt naar mij mening, De onderste foto is dat te zien onder de tak (witte randen) en rond de snavel.
ook het contrast mag van mij wel iets minder, kijkt ff rustiger denk ik
Is geen kritiek hoor
vriendelijke groet
Henk
Opmerking
Advertentie
Collapse

Opmerking