Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
nadat ik josly zijn links erop na las ,ging ik ff zoeken en wat blijkt nu :
dat er dus 2 internet explorers op mijn p.c. staan en dat als ik icoontje aanklikt deze automatisch de 64 bits versie pakt
( echt nooit over nagedacht dat dit wel eens 2 versies van de internet explorers zouden kunnen zijn , nou ja............).
nu heb ik die andere aangeklikt en ik kom nu wel chat binnen, echter wel 1 dingentje nog:
normaliter klikte ik dat aan en was ik binnen,nu moet ik eerst weer wachtwoord enz. opgeven.
is een kleine moeite natuurlijk maar is toch weer net f anders dan voorheen.
maar goed nog een vraagje dan ,moet ik die 64 bits versie eruit rotten?
wat zijn de voordelen van 64 t.o.v. die 32 dan?
tja je ben een digibeet of je ben het niet natuurlijk.
Find help and how-to articles for Windows operating systems. Get support for Windows and learn about installation, updates, privacy, security and more.
P.s. ik heb ook geen problemen met je grote foto's hoor maar er zullen vast nog mensen zijn die niet zulke brede schermen hebben.
ohja ik had zojuist tijdens het hondje wandelen weer wat "bijzonders"(?), ik weet voorals nog ff niet wat het er voor een bouwtype is :
( zo'n 1 had ik hier nog niet gezien,hybride? een zuivere Indische is het i.i.g niet want die heeft gele poten en gele snavel ,is grijsachtig i.p.v . hagelwit + heeft zwarte strepen op de kop in het witte gedeelte ).
zal nog wel eens kijken of ik hem nog beter heb want het was weer van een onmeugelijke afstand allemaal weer.
onmeugelijke afstand vraag om een onmeugelijk crop natuurlijk :
mooi is anders maarja is iets duidelijker zichtbaar zo.
nou secundo dat dacht ik dus ook al en ,ik dacht zelfs dat het er op lijkt dat het een eclipskleed is van de sneeuwgans, maar i.d.d. die tekening in de nek staat me dan niet aan, maar die gans mist dan toch ook wel weer het karakteristieke zwart van de oogstreep die bij de Indische zitten. want ja kijk ook eens naar snavel inplant, kleur snavel, kleur poten, vorm etc etc.
de gans is ook veel kleiner t.o.v de ganzen die erom heen lopen ( deze staat in een groep met kolganzen etc.)
blijft het een raar "ding"vinden.
mogelijk een eerste jaars ross gans ????? ( hebben die een eclipskleed?) daarvan hadden we er ook lopen hier vorig jaar ,maar die waren dan wel volledig op kleur.
mvg
de achtergrond is niets anders dan een weiland van gras met daarop schijnend de zon die door de wolken breekt.
of nee het kan ook zijn dat het de schaduw is van het huis, in het oog van de roodborst kan je mijn huis zien ,zie ik nu.
de schaduw grens staat er dus op.
ik vind het wel mooi, niet te donker of te korrelig,geen waas, redelijk/goed scherp ( misschien wel te scherp ,zie snavel randjes) en autentieke kleuren. ( niks gerommeld).
nee ,ik ben het niet met je eens in deze ,is kwestie smaak denk ik dan maar.
groetjes
Ha, ha, je hoeft het ook niet met mij eens te zijn hoor. Druk je scherm eens wat achterover dan zie je denk ik beter wat ik bedoel.
Als ik het scherm wat rechterop zet valt het wel weer mee.
Ha, ha, je hoeft het ook niet met mij eens te zijn hoor. Druk je scherm eens wat achterover dan zie je denk ik beter wat ik bedoel.
Als ik het scherm wat rechterop zet valt het wel weer mee.
kijk en dat is dus fout, ik heb mijn scherm rechtop en gefixeert,staat in een doka ( donkere kast) en heb dus geen last van ( valse) lichtinvallen etc.
bij mij is de situatie dus altijd hetzelfde, want anders moet jezelf maar eens kijken hoe een foto eruit ziet met de diverse lichtsoorten ( ga je schrikken) en daar kan je geen foto's meer op beoordelen.
nieuwe poging zonder schaduwstrijklicht op de achtergrond van het weiland met roodborst:
Opmerking