Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
Zou een mooi resultaat zijn zie je niet veel hier, al zag ik dat er al een waarneming in Zuid-Holland was dus veel succes.
En wil je nog een mooie locatie voor wat regulussen dan heb ik hier nog wel een locatie voor je net over de grens. Veel op een klein oppervlak en niet bang voor mensen
Opmerking
-
@ daniel ,goh ik weet hier ook zo'n plekje,maar ik denk met dit weer dat ze met zijn alle tegen een boomstam aan zijn geplakt.
( wel gemakkelijker om te fotograferen ....... dat wel dan weer ).
zo zie je elk nadeel heeft zijn voordeel.
ik wilde morgen een poging wagen maar de weersvooruitzichten zijn niet best,nou ja we zien wel.
@ gerard6 ,fijn dat je zo'n lol hebt ,ik heb bij nader inzien toch maar mezelf wederom uit de discussie getrokken "daar",heeft toch geen nut.
het verstand is weer ver te zoeken,ik hou me wel hier bezig,kunnen we tenminste echt lachen, en nee die pillen mag ik niet meer van mijn vrouw ,werd er te jolig van
mvg
Opmerking
-
Ik wist niet eens dat er zulke vogels zaten in ons land (schaam)
Een heel klein bruin vogeltje kleiner dan een mus zou dat een winterkoninkje kunnen zijn. het viel nogmaals op dat ie heel klein was met een mooie egale bruine kleur wie weet het?groeten uit apeldoorn
Opmerking
-
Klopt als een bus
Hoi Winterkoning
Ja ik kan met verbazing die berichten lezen, ongeloofelijk.
Verder zal ik mij ook zeker niet in die discussie mengen want inderdaad het heeft geen nut. Hier noemen we dat "een bred vuer de kop hebben" met andere woorden, ze staan toch niet open voor..............
Maarre nog mooie plaatjes geschoten vandaag? ondanks het weer?mvg Gerard 6
Opmerking
-
@wk
Het was weer het wachten waard
De enige vogels die ik dagelijks zie (buiten mijn voliere om dan) zijn de waterkippen die voor het kantoor in de plomp zwemmen. Af en toe nog een verdwaalde eend en aalscholver en dat was het wel weer.
Wordt tijd dat het weer licht is als ik naar het werk rij, dan kan ik weer door de polder rijden en roofvogels spotten hihihi
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking