Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zomaar mooie foto
Collapse
X
-
-
reactie-tje
Kingfisher, toch aparte vogels vind ik. Leuke beesten.
Winterkoning:
Opmerking
-
Opmerking
-
Hallo. Mijnheer WK. Ik mag Uw mening delen betreffende dezelfde vragen in andere kleren. Begin mij aardig te ergeren aan mensen die steeds maar vragen stellen over topics die al vele malen zijn behandeld. Mischien de zoekmachine op dit forum weghalen? ha, ha. Schijnt toch niet te worden gebruikt. Wordt de verbinding op dit forum meteen een beetje sneller.(not)
Happy days. Groet, Kees, Nieuw Zeeland.
Opmerking
-
Heren toch
Heren toch wat lees ik hier nu allemaal.
Komt het jullie strot uit dat er steeds vragen gesteld worden wat misschien in het verleden al eens aan de orde geweest is.
Zijn jullie nu een elite clubje aan het worden die het liefste alleen nog maar met foto`s bezig zijn??
Voor opstaand vind ik de foto`s allemaal prachtig, en ik zelf ben door jullie ook lekker gemaakt ben met het foto gebeuren.
Maar laten we aub het doel van dit forum niet uit het oog verliezen.
Volgens mij was het toch de bedoeling om elkaar hier te helpen en ervaringen uit te wisselen over de vogelsport en dat er dan een aantal keer de zelfde vraag gesteld wordt jammer dan.
Persoonlijk krijg ik het sch**t wanneer er gezegd wordt zoek maak in de zoekmachine.
Er zijn maar zat mensen die net weten hoe ze op het forum moeten komen en een bericht kunnen plaatsen.
Persoonlijk plaats ik weinig maar lees veel, Ik kan ook niet op veel vragen antwoord geven omdat het vaak over vogels gaat waar ik geen kaas van gegeten heb. Maar geeft de mensen geen schrik om wat te plaatsen.
Ga vooral verder met die foto`s want het zou jammer zijn dat die er niet meer zouden komen.
Maar ga niet katten op mensen die een vraag stellen die al eens eerder gesteld is.
Help dan ook even al is het maar door een link te plaatsen naar een topic waar de zelfde soort vraag al aan de orde geweest is.(wat ook gebeurd)
Wellicht maak ik me niet populair met dit bericht, maar daar ben ik ook niet voor geboren.
Wel om mijn mening te geven.
Opmerking
-
Hallo Frans
Je mening wordt gewaardeerd.Wellicht maak ik me niet populair met dit bericht, maar daar ben ik ook niet voor geboren.
Wel om mijn mening te geven.
Ik denk dat je het zo ook een beetje moet zien. Niet iedereen is gelijk op de hoogte van de werking van dit forum.
Opmerking
-
reactie-tje
Bedankt Kingfisher, ik heb hem ook nog met een visje in de snavel.
En nog een 2e serie maar die staat op mijn computer die het weer zou doen. Van korte duur dus. Is weer bij de verkoper terug. Nu maar hopen dat ze er op blijven staan. En dat er geen gekke dingen mee gaan gebeuren. Want ik ben er zelf erg blij mee. Ik ben er om 3.30 uur voor uit mijn nest gegaan tot 2x toe. Ha, ha, helemaal te gek. Kapot gebeten door die verrekte rot muggen ook nog. Maar goed, ik heb het leuk gehad.
Opmerking
-
Opmerking
Advertentie
Collapse

Opmerking