Hier een paar foto's van mijn Herdermaina pop.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Herdermaina ( Acridotheres Tristis)
Collapse
X
-
Wat een bijzondere vogel. Ik vind haar mooi!
Heb even gegoogled, http://www.taman-indonesia.nl/Diersoorten/Herdermaina
Groetjes, Chantal
-
Dit is ook een leuk filmpje van een herdermaina Chantal.
Opmerking
-
Slimme vogel!
Praat jouwe ook?
Kweek je ermee?
Groetjes, Chantal
Opmerking
-
Praten doet mijn vogel (nog) niet maar imiteert feilloos andere vogels (o.a valkparkiet en alarmroep merel).
Dat heeft zij opgepikt bij haar vorige eigenaar, die op papegaaien overging en haar daarom verkocht.
De vogel is van eind 2013 dus was al 1 jaar oud toen ik haar in november j.l. kreeg.
Kweekplannen heb ik vooralsnog niet, maar je weet maar nooit.
Opmerking
-
het is een mooie soort Drum, gaat ze in de lente naar buiten ?groeten Ton
mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber
Opmerking
-
Leuk hoor dat napraten wat ze doen. Wist niet dat ze dat deden.Wist eigenlijk niet het bestaan van deze vogels.
En wie weet dus in de toekomst een mannetje erbij en een keer een nest.
Opmerking
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Berichthet is een mooie soort Drum, gaat ze in de lente naar buiten ?
Opmerking
-
Had ik het twee maanden geleden maar geweten Drum, dan had ik een vrachtwagen vol voor je mee kunnen nemen. Hier in Nz zijn ze een geintroduceerd species en erg invasief.
En omdat het een geintroduceerde vogelsoort is mag men er zo veel vangen, doden en exporteren als je maar wilt.
Mooi in een voliere in Nederland maar hier grote fauna verstoorders.
Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.
Opmerking
-
Opmerking
-
Is dat ook geldig met de Oever maina? ik heb daar 2 poppen van zitten en ben op zoek naar jonge mannen. Maar moeilijk tot niet aan te geraken. Zelfs voor Zwolle heb ik nog niemand gevonde die ze mee kan brengen. Iemand tips hoe ik eraan kan geraken. Alsook pagodespreeuw pop en een chinese appelvink pop.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door pieterh Bekijk BerichtIs dat ook geldig met de Oever maina? ik heb daar 2 poppen van zitten en ben op zoek naar jonge mannen. Maar moeilijk tot niet aan te geraken. Zelfs voor Zwolle heb ik nog niemand gevonde die ze mee kan brengen. Iemand tips hoe ik eraan kan geraken. Alsook pagodespreeuw pop en een chinese appelvink pop.
Kijk eens op vogelmarktplaats en marktplaats daar worden een aantal oever maina mannen en een pagodespreeuw pop te koop aangeboden.
Last edited by Babbes; 03-02-2015, 18:15.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking