Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zo zien mijn collegas mijn toekomst

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Zo zien mijn collegas mijn toekomst

Van mijn medewerkers kreeg ik deze foto bij mijn afscheid.
    Bijgevoegde Bestanden

wel een kleurrijk pensioen dan

Opmerking

leuk gedaan. ben je nu met pensioen ? gaat het lukken met de vrije tijd, of denk je tijd te kort te komen ?
      groeten Ton
      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

free time

Ziet er verleidelijk uit hoor. Vogelhobby en golfen. Mocht je wat vrije tijd over hebben; er zijn heel veel (vogel)verenigingen die zitten te springen om enthousiaste vrijwilligers.

Gefeliciteerd met je pensioen!

Groet,

Rob.

Opmerking

Het gaat lukken het is niet gelukt om ook mijn andere hobby uit te beelden;s o.a. tennis, bridge, vissen. Omdat ze me kennen als een beetje fanatiek waren de collega's verbaasd dat ik een aantal jaren geleden met vogels ben begonnen. Ik heb toen iedereen uitgenodigd. Veel grapjes over gaan we BBQ en zo. Maar ze waren wel onder de indruk van de mooie kleuren van de Goulds.

Goede opmerking Rob betreft vrijwilligers, doe ik al. Echter de laatste jaren heb ik mij bezig gehouden met het ondersteunen van sportverenigingen.

En heb toen een succesvol product laten ontwikkelen "meer vrijwilligers in kortere tijd'

Verenigingen die daar serieus mee aan de slag zijn gegaan hebben voldoende vrijwilligers weten te werven. Zo maar even ter info.

Opmerking

Opmerking

Hallo Rob,

Ik heb nu toch tijd zat dus kan altijd een keer afspreken.

Om te groot enthousiasme wat te temperen de methode is erg gericht op sportverenigingen. En werkt eigenlijk bij verenigingen vanaf 50 leden iets waar de meeste vogelverenigingen niet aankomen.

Kijk eens op www.meervrijwilligersinkorteretijd.nl

Dan nog een punt en ik begeef me nu op glad ijs maar is niet negatief of veroordelend bedoeld. 80% van de sportverenigingen zijn wat wij noemen nogal intern gericht. Ik loop nog niet zo lang mee in de vogelwereld, en met alle respect, maar in vogelland lijken nog hogere weerstanden te bestaan tegen veranderingen. Uiteraard zijn er altijd enthousiaste voorbeelden die het tegendeel bewijzen.

Stuur me een e-mail als je er eens verder over wil praten

Opmerking

Working...
              X