Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zomaar iets minder mooie foto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• satinet

Hierbij nog even een kiekje. Voor de grote foto even opschuiven naar de website.

Groet,

Rob.
    Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

• Mooi Rob.
      Ben meteen maar even overgeschoven voor de grotere foto's en zie dat sinds mijn laatste bezoek je het site weer een beetje hebt bijgewerkt.

Mooi allemaal weer. Broedseizoen in volle gang en ziet er voor mijn leken ogen allemaal even mooi uit.

Success.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

• nieuw

Hartelijk dank voor het bezoek Kees. Inderdaad, zo af en toe probeer ik er wat nieuws op te zetten.

Groet,

Rob.

Opmerking

• Groet,

Rob.
          Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

• Hey Rob, leuke plaatjes. Je gaat goed zo te zien.

Maarre waarom zou je typen als je gewoon een gekopieerde link in kan voegen.

Als je een bericht maakt begin je bij de B te tellen, dus tot je bij het 11e dingetje boven het witte berichtenvak bent, klik je die aan en je kan zomaar je link daar invoegen. (blauwe rondje met platte paperclipje er onder.) Dus links van die met dat rode kruisje erdoor.
            Succes.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• CTRL + C
              Plakken: CTRL + V
              Knippen: CTRL + X

mvg. Eelke

Opmerking

• Kiekje.

Een kiekje in de categorie "bijna mislukt".

Voor de grote foto weer even opschuiven naar de website;

Groet,

Rob.
                Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

• kiekje zoveel

Vandaag een kiekje gemaakt van het hondje. Buiten in het Pampushout, los dus zonder band. De Shiba-Inu staat er om bekend dat ze eigenlijk niet los kunnen. Ze luisteren nergens naar en komen niet terug naar de baas. Sinds een week of twee laat ik hem los, wat hij zeker waardeert. Terugkomen levert soms nog wel eens wat twijfels op maar so far so good.

Groet,

Rob.

Wat groter weer op het blog;

http://birdweb.skyrock.com/
                  Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

• Mooi hondje Rob.
                    Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

• En ik dacht mijn honden soorten wel te kennen, niet dus.

Afgelopen week op de Royal Perth Show nog een honden tentoonstelling bezocht. De dag dat wij gingen de Terrier groep.

Dit mooie soort kende ik nog niet dus even gauw wat gelezen over het ras.

The Shiba Inu is the smallest of the six original and distinct spitz breeds of dog from Japan. A small, agile dog that copes very well with mountainous terrain...

blijkbaar houden ze van bergachtig land. Dan woon jij toch wel in het juiste land Rob.

Mooi hondje. Honden plaatjes bij mij altijd welkom. Die andere huisdieren soort houd ik voor gezien. Gelukkig zijn er slotjes

Opmerking

• bergie op

Kees, er gaat hem hier geen berg te hoog. Dat begrijp je. Eerlijk gezegd, in het begin had ik het niet zo op hem. Met m'n ouwe trouwe Fox kon ik lezen en schrijven en was eigenlijk nooit aangelijnd in 13 jaar. Dit monster ging er altijd van door, maling aan alles en angsthaas en herrieschopper als er iemand binnenkwam. Hij is nu ruim een jaar en het wordt meer en meer een hondje waar je wat mee kan. Misschien krijgen we nog wel eens een band...

Dat weglopen en angstige zit schijnbaar wel in het soort.

Groet,

Rob.

Opmerking

• Het is een mooi hondje Rob.

Onze bull mastif heeft ook geen oren Rob, dat is ook een eigenschap van dit ras.
                          Elke ochtend mag zij toch los in de bossen.
                          Een stukje worst doet dan wonderen.
                          groetjes
                          Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
                          http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

• mijn buurman heeft ook een shiba inu. maar dan de bruine uitvoering. het zijn inderdaad eigenaardige honden. ze hebben meer het karakter van een kat als van een hond.

hij is ook zeer eenkennig. mijn buurman belde mij wel eens op om te vragen of ik even met de hond wilde lopen, aangezien hij te lang weg bleef. ik bij ze naar binnen, met de riem. en elke andere hond komt naar je toe, maar deze kreeg ik niet te pakken. ik kon hem niet verleiden om mee te gaan.
                            groeten Ton
                            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

• Quote:"nu ruim een jaar en het wordt meer en meer een hondje waar je wat mee kan. Misschien krijgen we nog wel eens een band...

Klinks een beetje naar sommige forum leden. Moet gewoon effe wennuh

Opmerking

• Ik zag deze vogel zojuist in een van de bomen voor m'n raam zitten, weten jullie welke vogel het is?

Hij heeft een oranje-bruine borst, een witte buik en een gele vinkachtige snavel.

Alvast bedankt!
                                Met vriendelijke groet, Jeroen

www.jeroenhubert.nl

Opmerking

Working...
                                X