Mededeling

Collapse
No announcement yet.

valkarkiet mee naar buiten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • valkarkiet mee naar buiten?

    hallo allemaal.
    ik heb een tamme valkparkiet coco
    met dit weer zit hij vaak in zijn kooi iets wat ik liever niet heb
    ik wil graag dat hij mee naar buiten kan
    ik heb al gebrobeert om zo vogel riem om te doen maar dat vind hij niks ik heb hem even om laaten zitten kijken of het beeter word maar hij vind het gewoon niks en bijt heel dat ding kapot.
    hij is niet gekortwiekt
    hij is tevens allen voor mij tam en neuwelijks voor andere die bijt hij gewoon
    is het mogelijk om hem mee naar buiten te neemen zonder risico?
    of zal ik hem tog moet kortwieken iets dat ik liever niet doet
    hij vliegt altijd rodjes in mij kammer
    ik hoor het wel
    gr

  • #2
    Als hij niet gekortwiekt is zou ik het niet doen, als hij ergens van schrikt ben je hem kwijt.
    Groeten Michael

    https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

    Opmerking


    • #3
      Niet doen! hij gaat er zeker een keer vandoor.

      Opmerking


      • #4
        oke bedankt
        ik denk dat ik hem tog ga kortwieken hij vliegt wel eens teegen het raam aan en eens gaat het fout hij is al 6 jaar en nooit gekortwiekt kan dat kwaad?
        ik laat het bij de dierenwinkel doen moet tog nog wat maisparkieten laaten kortwieken die doe ik niet zelf
        gr

        Opmerking


        • #5
          Je kan het tuigje angeven en als beloning gelijk mee naar buiten nemen, hij krijg daar zoveel indrukken dat hij dan geen tijd meer heb voor het tuigje.

          Opmerking


          • #6
            oke bedankt net gedaan
            hij kijk inderdaat nie tmeer naar huit tuigje om maar als we binnen zijn weer wel
            moet ik hem ook nog korwieken ik hiel hem tevens wel nog met een hand vast ben bang dat hij er vandoor gaat

            Opmerking


            • #7
              Zonder wieken gaat hij er gehaaid van door hoe tam ze ook zijn, als hij gewiekt is blijft het nog oppassen met een goede wind kan hij na een beetje aangroeien ver komen.

              Opmerking


              • #8
                oke bedankt word dus tog maar niet naar buiten denk ik zie geen andere oplossing van dat riempje word hij gek
                weet iemand het?
                grt

                Opmerking


                • #9
                  lekker buiten zetten in de kooi

                  Opmerking

                  Working...
                  X