Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen over nieuwe broedkooien

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Heb je zware fronten genomen voor kromsnavels?, hier zijn dacht ik de deurtjes breder van.

ik weet niet hoe breed de opening nu is en hoe breed de badhuisjes die je normaal gebruikt.

Deze "one piece" huisjes zijn wel vrij breed.http://www.wimvandelustgraaf.nl/over...-1a/53110.html
    Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door -Marcus-
      Ik loop tegen nog een 'probleem' aan. Ik heb voor de uitvlieg kooi een gehu voorfront gebruikt. Nu had ik het idee om bij al mijn kooien de badhuisjes aan de buitenkant te hangen, in plaats van los onderin de kooi (had ik in de oude kooien wel). Het probleem is dat in dit front nogal grote schuifdeurtjes zitten. Nu hou ik ruimte over als ik er een badje aan hang.... . Ik heb de badjes nu weer onderin de kooi staan, maar dat wordt natuurlijk een smerige boel. Wie weet hoe ik dit het beste kan oplossen? Zijn er een groter formaat badjes te krijgen?
      Ik heb hetzelfde probleem,of eigenlijk is het geen probleem,gewoon een s-haak buigen van een stevig stukje ijzerdraad zodat je de deuropening kunt verlagen en je badhuisje eraan hangen.
      Ik heb het al jaren zo en gaat prima,met normale standaard badhuisjes kunnen je vogels er niet langs,ik praat dan over vogels van gould of kanarie grootte.
      Goudbuikjes of st.helenafazantjes formaat wordt link,dit gaat ze wel lukken
      Mvg,
      Kingfisher.

Opmerking

Er zijn badhuisjes te koop voor grote parkieten, en dacht ergens gelezen te hebben voor papegaaiachtigen. ( en dan zullen de ara's wel niet bedoeld worden )

Dus hoe groot wil je ze hebben?
        Met vriendelijke groet:
        Henk.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Henk Adelerhof
          Er zijn badhuisjes te koop voor grote parkieten, en dacht ergens gelezen te hebben voor papegaaiachtigen. ( en dan zullen de ara's wel niet bedoeld worden )

Dus hoe groot wil je ze hebben?
          Die hebben vaak montage aan de achterkant of aan de zijkant maar dan zodanig dat ze voor deze deurtjes niet geschikt zijn.
          Of er moeten weer nieuw types zijn.
          Mvg,
          Kingfisher.

Opmerking

Het is wel weer een beetje reklame voor die zaak, anders moet een moderator het maar verwijderen:

Extra groot badhuis Splash Giant voor papegaaien, grote parkieten, Amazone papegaaien en beo's om binnenin de kooi of aan de buitenkant op te hangen, bij bestellingen vanaf €39,- geen verzendkosten

Hier zitten haken aan, maar ik heb er zelf geen ervaring mee hoor, dat niet.

Naar beneden scrollen voor iets kleinere en goedkopere maten.
            Met vriendelijke groet:
            Henk.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Henk Adelerhof
              Het is wel weer een beetje reklame voor die zaak, anders moet een moderator het maar verwijderen:

Extra groot badhuis Splash Giant voor papegaaien, grote parkieten, Amazone papegaaien en beo's om binnenin de kooi of aan de buitenkant op te hangen, bij bestellingen vanaf €39,- geen verzendkosten

Hier zitten haken aan, maar ik heb er zelf geen ervaring mee hoor, dat niet.

Naar beneden scrollen voor iets kleinere en goedkopere maten.
              Ha kijk,die kende ik dus weer niet zo zie je altijd weer nieuwe dingen.
              Alleen jammer van de kleur maar dat is weer persoonlijk.
              Mvg,
              Kingfisher.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door kingfisher
                Ha kijk,die kende ik dus weer niet zo zie je altijd weer nieuwe dingen.
                Alleen jammer van de kleur maar dat is weer persoonlijk.
                Alleen jammer van de prijs maar dat is ook persoonlijk
                Grtz
                Eddy

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Eddy
                  Alleen jammer van de prijs maar dat is ook persoonlijk
                  Heb jij weer gelijk in.
                  Mvg,
                  Kingfisher.

Opmerking

Working...
                  X