Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verwarming

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Marx
    Ik zou minimaal denken aan iets met een thermostaat zonder stralingswarmte. :
    is dit iets?

150 watt is mischien wel te veel ja.
    maar met een maar bv 60 watt

Elstein donkerstraler lamp 60 Watt. Infrarood donkerstraler. Geeft warmte, maar geen licht. Lamp van keramiek, met levensduur van duizenden branduren. Voor gebruik in warmtekooi of terrarium. Met reflector ideaal voor nestverwarming, of bijverwarming van buitendieren. Gebruik bij montage uitsluitend: porseleinen fitting plafond of porseleinen fitting hang + nippel Ook leverbaar in 100 Watt,150 Watt, 250 Watt.

het hoeft alleeen maar boven 0 graden te blijven .he?

Opmerking

donkerstralers

die donkerstralers worden bloedheet, pas dus erg op als je die gebruikt in je nachthok, goed afschermen, zodat je vogels op flinke afstand blijven. je kan die donkerstralers wel koppelen aan een thermostaat, zoals gebruikt in een ziekenkooi, zo kan je de warmte ook regelen in je nachthok.
      groeten Ton
      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Een zogenaamde vorstbeschermer is veel beter ,,die heeft een thermostaat,,is ook veel krachtiger ,,is 500 watt en er zit ook een beschermend frame omheen.
        Waarschijnlijk gewoon bij de bouwmarkten te koop voor rond de 40 euro.
        Toen ik nog een buitenvoliere had ,had ik ook altijd zo'n ding in het nachthok hangen ,en er nog nooit geen problemen door gehad.

Opmerking

Ik heb ook een vorstbeschermer,denk al zo'n 15 jaar en werkt goed.
          gewoon instellen op een graad of 5 ,ook een beetje afhankelijk van de grootte van je hok natuurlijk,en het gaat goed.
          Wel zorgen dat hij vrij hangt ivm de stralingswarmte die in mijn geval naar boven het meeste uitstraald.
          mvg,
          kingfisher
          Mvg,
          Kingfisher.

Opmerking

Working...
          X