Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Samenstelling voliere

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Hoi Yoran,

Ja wat is duur wat voor de ene duur is kan voor een ander een prikkie zijn.Ga er maar van uit dat ze ongeveer 3 x zoveel kosten.

Jan.

Opmerking

Heey Jan

Tegenover andere vogels die ik ga kopen vallen die dan nog wel mee denk ik, ik zal nog wel zien. In alle geval hartelijk bedankt.

grtjs Yoran
      Zebravinken, Chinese dwergkwartels, diamantvinken, kanaries, blauwfazantjes en kleine cubavinken

Opmerking

nou dat ziet er goed uit mooie ruimte en mooie tuin daar kunnen de vogels wel van genieten.
        m.vr.gr. Harry

Opmerking

Dankjewel Harry, dat is toch de bedoeling dat ze er van zullen genieten.

Grtjs Yoran
          Zebravinken, Chinese dwergkwartels, diamantvinken, kanaries, blauwfazantjes en kleine cubavinken

Opmerking

Opmerking

napoleonwevers zijn mooie vogels om helemaal apart te houden, en daar de voliere voor in te richten.

met hetgeen wat je onderaan je berichten hebt staan aan vogels, zou ik er geen wevers bij gaan doen.

je kan beter met wat minder vogels beginnen, en na een paar jaar nog eens kijken.
              groeten Ton
              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Okejj dankjewel Ton

Grtjs Yoran

Opmerking

Working...
                X