Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goudvink - euro kanarie en boomkwartel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Goudvink - euro kanarie en boomkwartel

ik vind de combinatie, boomkwartels en goudvinken niet ideaal.

zeker als de boomkwartels hun plek zoeken, gaan de goudvinken, die al schrikkerig zijn, dat niet leuk vinden.
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Opmerking

daar heb je een punt. geen 1 serieus kweker verkoopt nu zijn vogels.

wel kan je nu afspraken maken met kwekers om eventueel een koppel over te nemen.

ik zou mijn voliere van 2x2x2 niet opdelen in 2 delen. maar mij meer richten op een uitgekiende bezetting.

goudvinken zijn forse vogels die graag vliegen.
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
          daar heb je een punt. geen 1 serieus kweker verkoopt nu zijn vogels.

wel kan je nu afspraken maken met kwekers om eventueel een koppel over te nemen.

ik zou mijn voliere van 2x2x2 niet opdelen in 2 delen. maar mij meer richten op een uitgekiende bezetting.

goudvinken zijn forse vogels die graag vliegen.
          Dan neem ik die Europese en niet de noordse. Die zijn wat kleiner hahahaha ;-p
          Ach, ik zie wel wat ik doe. Nog genoeg tijd om na te denken. Ik las wel dat goudvinken goede kweekresultaten behalen in kooi van 2x1x2
          Ik ga in ieder geval japanse kwartels in een kooi doen want al dit is uiteindelijk begonnen omdat ik een lekker kwarteleitje op brood wil heheheh

Opmerking

De europese zijn juist veel bewegelijker dan de noordse,gewoon je voliere zo laten en wat Ton al zegt even goed bezinnen wat je nu eigenlijk wilt.
            Mvg,
            Kingfisher.

Opmerking

Working...
            X