Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welk merk verf (gaas Kromsnavels)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Welk merk verf (gaas Kromsnavels)

Graag hoor ik van kromsnavel

http://www.ppwz.nl/index.php/nieuws/...oor-papegaaien
    Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Ik weet dat in principe elke verf giftig is, maar ik dacht dat er ook verf was dat minder schadelijk was. Zag al dat ik sowieso iets op waterbasis moest hebben.

Poedercoaten vind ik super mooi, maar best duur denk ik en niet haalbaar bij onze voliere. Die is wat ouder en best krom door regelmatig uit elkaar halen (is meermalen verlengd, verplaatst en uiteindelijk bij ons gekomen) en door scheve ondergronden, ben bang als wij hem nog 1x uit elkaar halen dat hij niet meer terug past.

Bedankt voor de link in ieder geval, die had ik nog niet gevonden in mij zoektocht, ga hem zo even goed doorlezen.

Opmerking

inderdaad is iedere verf giftig, maar heb je de vogels zien knagen aan het gaas?
        groeten gijs

Opmerking

Levensmiddel getest
          Brantho-Korrux “3in1” mag volgens de voorschriften van het Duitse “Bundesgesundheitsamt” (XL) voor het
          coaten van de binnenzijde van levensmiddelentanks en levensmiddelenverwerkende machines worden gebruikt.
          (getest door Lab. Dr. Kittel).
          Kinderspeelgoed
          Brantho-Korrux “3in1” mag gebruikt worden voor kinderspeelgoed waarop gekauwd en gesabbeld wordt of met
          de blote huid in aanraking komt. (getest volgens DIN 53160; de testen geven PH-waardes tussen 2,4 en 8,8)
          Dit lijkt mij veilig genoeg (na uitharding) volgens de kennis van vandaag.

Opmerking

gebruik maar een verf op waterbasis dan is er niets aan de hand, ben jaren schilder geweest en de verf op waterbasis is voor iedere schilder een uit komst.
            Gerrit

Opmerking

Bedankt voor de info!

@ forpus: heb het wel eens gezien maar niet zo vaak, ze knagen vooral aan de wilgentakken die ze regelmatig vers krijgen.

Opmerking

Working...
              X