Mededeling
Collapse
No announcement yet.
UItgebreid
Collapse
X
-
Ja, goeie tip, Fons... ware het niet dat het dan precies verkeerd om scheef is.
1 Staander staat ietwat scheef, door een wat grotere dwarsligger, maar dan hebben ze gewoon wat meer grondoppervlakte en past de dakplaat toch gewoon op het dak.... daar is dus gewoon heel goed over nagedacht.
'Vliegde ik?'
-'Nee, je valde.'
Opmerking
-
Goed gedaan, heerlijk voor je vogels.
Enne... in mijn vorige dorp Geldrop, zeiden ze vroeger "scheef juffertje goed".
Wellicht ken jij deze uitdrukking ook. Helmond ligt zowat tegen Geldrop aan.
Opmerking
-
Netjes gedaan hoor, daar zullen de vogels er blij mee zijn met de extra ruimte
Opmerking
-
Nee, ik ken deze uitdrukking toch niet. Woon ook pas 20 jaar in helmond
Wat betekent het?
De vogels zijn inderdaad tevreden hoor, vinden het ook heerlijk om in het donkerder beschutte deel te zitten; was dus een goede keuze om doe te maken.
En nu de hele tuin vanochtend is af gekomen, ben ook ik heel tevreden. Vanwege dat ik moest wachten op het uitvliegen van de Japanse meeuw jongen hebben we in totaal meer dan 3 weken met een open liggende tuin gezeten. Bah. Maar nu ist af, nu ist klaar, nu ist vrouwtje (ik) dik tevreden.
'Vliegde ik?'
-'Nee, je valde.'
Opmerking
-
Hahaha , ik herken zijn gedachtes, ik vind vissen en vogels leuk, ook ik heb een vijver en dacht destijds bij met maken ook meteen aan een tuin brede vijver met een bruggetje er over heen.
Ik heb binnen ook nog een heel groot aquarium, en merk dat het al met al toch wel veel werk is alles netjes te onderhouden.
Het moet wel leuk blijven.Last edited by populier; 22-09-2014, 16:25.
Opmerking
-
Als jullie met koi's helder water krijgen is dat uitzonderlijk, koi's grondelen, dwz, dat ze de bodem af zoeken naar voedsel en daardoor de bodem erg omwoelen en dus veel troep maken, ik zelf heb gewoon goudvissen, wel hele groten maar die eten alleen van het water oppervlak en de middelste waterlaag en rommelen dus nooit in de bodem, ik heb een heel groot filter, maar die moet ik ook 1 x de 2 weken schoonmaken want die zit dan vol met drap.
Wacht maar tot die kleine koitjes wat groter zijn
Opmerking
Advertentie
Collapse

Opmerking