Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voliere bij

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

ook als je plexiglas wil zagen ( mits het niet heel dik is) kun je zagen. ook hierbij kan het wel eens aan elkaar blijven plakken, zeker als je het met een decoupeer zaag gaat zagen.
    groeten gijs

Opmerking

wij zagen plexiglas tot wel 2 cm dik, op een electrische zaagmachine. als je de zaag niet te snel laat draaien, en een niet te fijne vertanding gebruikt, gaat het goed. zolang je maar met scherp gereedschap werkt, geen probleem.

ik zou de achterwand, en 1 zijwand dicht maken met rabatdelen. zitten ze uit de tocht, en je kan er wat nestkastjes en dergelijke aan hangen.
      groeten Ton
      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Ik heb het altijd met een cirkelzaag gedaan. Gaat ook goed alleen heb je iemand nodig om het vast te houden. heb ik helaas ook een keer gehad

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door MatthijsH Bekijk Bericht
          Ik heb het altijd met een cirkelzaag gedaan. Gaat ook goed alleen heb je iemand nodig om het vast te houden. heb ik helaas ook een keer gehad
          Mijn mening, ik vind het onverantwoord dat jouw ouders een kind van 12 met een cirkelzaag aan de gang laten gaan.
          http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

Opmerking

Inderdaad Matthijs dit kun je beter niet meer doen. Ik weet uit eigen ervaring hoe snel hij door je vlees zaagt. Gelukkig heb ik mijn duim nog.
            Uit gouden korenaren schiep GOD de Goirlenaren
            uit het restant de rest van het land.

Opmerking

een circelzaag maakt erg veel toeren en daardoor is hij zo door je vel heen.
              groeten gijs

Opmerking

Ik denk dat ik de achterkant en 1zijkant gewoon dicht maak met laat
                wel via de buitenkant dan kan ik ze ieder jaar als het nodig is verfen de nestkasjes hang ik dan gewoon aan de draad .

Vandaang wat groen gezet
                1 bosbrandnetels 2 varens en 1 weet even de naam niet zo boompje waar de bladeren zo stekels van heeft ook heb ik nog een pot met bamboe staan die ik er welicht inzet
                er komen kanarie,s in en een koppeltje sijsjes welicht ook nog japanse meeuwtjes en een koppeltje natuurbroed kwartels
                wat heb ik een leuke hobby .
                juist vogels houden :) :)

Opmerking

weet je zeker dat je er brandnetels in zet want daar staat je kooi zo mee vol en dan is het te overwoekerd. denk dat de naam die je was vergeten een hulst is.
                  groeten gijs

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door forpus Bekijk Bericht
                    weet je zeker dat je er brandnetels in zet want daar staat je kooi zo mee vol en dan is het te overwoekerd. denk dat de naam die je was vergeten een hulst is.
                    Ja wilde ze er juist in tussen de brandnetels broeden de chinese kwartels grag
                    plus de kanarie,s snoepen er graag van
                    juist een huls was her nogbedank voor de naam

Vandaag is ze helemaal afgekomen tenminste op de 2 kanten na die moeten nog dicht gemaakt worden .zal morgen een foto zetten hoe het nu is

Opmerking

tot nu toe
                      Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

ziet er netjes uit!
                        groeten gijs

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door forpus Bekijk Bericht
                          ziet er netjes uit!
                          moet toch nog veel aan gedaan worden .

Opmerking

de kaardebollen kan je het beste zelf openmaken, aangezien de meeste vogels dat niet voor elkaar krijgen.
                            groeten Ton
                            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

De kanarie,s hebben daar geen moeite mee
                              de sijsjes plukken er ook flink asn
                              maar ik verzamel buiten veel kardebolzaad dat ik ze ook nog eens in een voerschaaltje geef

Opmerking

Working...
                              X