ook als je plexiglas wil zagen ( mits het niet heel dik is) kun je zagen. ook hierbij kan het wel eens aan elkaar blijven plakken, zeker als je het met een decoupeer zaag gaat zagen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
voliere bij
Collapse
X
-
wij zagen plexiglas tot wel 2 cm dik, op een electrische zaagmachine. als je de zaag niet te snel laat draaien, en een niet te fijne vertanding gebruikt, gaat het goed. zolang je maar met scherp gereedschap werkt, geen probleem.
ik zou de achterwand, en 1 zijwand dicht maken met rabatdelen. zitten ze uit de tocht, en je kan er wat nestkastjes en dergelijke aan hangen.groeten Ton
mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber
Opmerking
-
Mijn mening, ik vind het onverantwoord dat jouw ouders een kind van 12 met een cirkelzaag aan de gang laten gaan.Oorspronkelijk geplaatst door MatthijsH Bekijk BerichtIk heb het altijd met een cirkelzaag gedaan. Gaat ook goed alleen heb je iemand nodig om het vast te houden. heb ik helaas ook een keer gehad
Opmerking
-
Ik denk dat ik de achterkant en 1zijkant gewoon dicht maak met laat
wel via de buitenkant dan kan ik ze ieder jaar als het nodig is verfen de nestkasjes hang ik dan gewoon aan de draad .
Vandaang wat groen gezet
1 bosbrandnetels 2 varens en 1 weet even de naam niet zo boompje waar de bladeren zo stekels van heeft ook heb ik nog een pot met bamboe staan die ik er welicht inzet
er komen kanarie,s in en een koppeltje sijsjes welicht ook nog japanse meeuwtjes en een koppeltje natuurbroed kwartelswat heb ik een leuke hobby .
juist vogels houden :) :)
Opmerking
-
Ja wilde ze er juist in tussen de brandnetels broeden de chinese kwartels gragOorspronkelijk geplaatst door forpus Bekijk Berichtweet je zeker dat je er brandnetels in zet want daar staat je kooi zo mee vol en dan is het te overwoekerd. denk dat de naam die je was vergeten een hulst is.
plus de kanarie,s snoepen er graag van
juist een huls was her nogbedank voor de naam
Vandaag is ze helemaal afgekomen tenminste op de 2 kanten na die moeten nog dicht gemaakt worden .zal morgen een foto zetten hoe het nu iswat heb ik een leuke hobby .
Opmerking
-
moet toch nog veel aan gedaan worden .Oorspronkelijk geplaatst door forpus Bekijk Berichtziet er netjes uit!
wat heb ik een leuke hobby .
Opmerking
-
de kaardebollen kan je het beste zelf openmaken, aangezien de meeste vogels dat niet voor elkaar krijgen.groeten Ton
mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber
Opmerking
Advertentie
Collapse

Opmerking