Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voliere laten bouwen van hout

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Voliere laten bouwen van hout

Ik ben op zoek naar een bedrijf of persoon die volieres van hout kan maken. Ik wil mijn voliere namelijk uitbreiden maar wil het laten doen vanwege mijn eigen gebrek aan bouwvaardigheden. Mijn voliere is van hout, dus de uitbouw moet ook van hout. Ik kan echter alleen maar bedrijven vinden die aluminium volieres bouwen. Misschien is een gewone timmerman wel een optie, maarja die heeft waarschijnlijk geen ervaring met het bouwen van een voliere. Weet iemand misschien een bedrijf of persoon die houten volieres kan bouwen? Ik woon in het Noorden van het land, dus daar in de buurt is wel handig : ) Ik hoor het graag!

mischien kun je deze oproep beter op marktplaats zetten.

er zullen ook wel genoeg timmermannen zijn die dit voor je kunnen maken.
    ook al hebben ze niet veel ervaring ze kunnen er altijd wel iets moois van maken
    groeten gijs

Opmerking

Zat ik ook aan te denken hoor, maar ik dacht misschien is hier iemand die ervaring heeft met zoiets en toevallig een goed adres weet.

Opmerking

denk dat je aardig in de buidel moet gaan tasten om iets te laten maken..lijkt me sterk dat je geen schoef in een lat of plank kan schroeven,zelfs ik kan het zoek eens op plaatjes via google,daar kan je veel inspiratie vinden..
        op markplaats staan ook bedrijven die volieres maken (methorst)is er 1 van..
        sucses met de keuze..

Opmerking

al een timmerman gevonden ?
          Groetjes Ybo..

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door jelmertjuhh11 Bekijk Bericht
            Ik ben op zoek naar een bedrijf of persoon die volieres van hout kan maken. Ik wil mijn voliere namelijk uitbreiden maar wil het laten doen vanwege mijn eigen gebrek aan bouwvaardigheden. Mijn voliere is van hout, dus de uitbouw moet ook van hout. Ik kan echter alleen maar bedrijven vinden die aluminium volieres bouwen. Misschien is een gewone timmerman wel een optie, maarja die heeft waarschijnlijk geen ervaring met het bouwen van een voliere. Weet iemand misschien een bedrijf of persoon die houten volieres kan bouwen? Ik woon in het Noorden van het land, dus daar in de buurt is wel handig : ) Ik hoor het graag!
            als je een goede timmerman hebt, is het bouwen van een voliere zeker geen probleem voor hem.

aangezien het in feite niet afwijkt van een schuur of dergelijke.
            groeten Ton
            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

waar woon je ongeveer ? ik zou je eventueel wel kunnen helpen als je in de buurt woont.
              Groetjes Ybo..

Opmerking

Working...
              X