Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voliere voor Buiten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

misschien...

Hi Wendy,

tekeningen zoeken moet niet zo'n probleem zijn lijkt me. Het deel 'buitenshuis' een keer doorspitten of zoeken op peer zal zeker helpen.

hier bijvoorbeeld; 25 onderwerpen vol leesplezier ; http://www.vogelcafe.nl/search.php?searchid=1681

Voor wat betreft de foto plaatsen is ook niet zo'n probleem; Henk heeft in 'foto's en meer' een duidelijke handleiding geschreven. (staat boven aan).

hier dus : http://www.vogelcafe.nl/showthread.php?t=2524

De afmetingen; begrijp ik goed dat het geheel 950*6000 mm wordt?

suc6,

Peer

Opmerking

Jaaa de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Na 2 mislukte pogingen weet ik nu hoe ik een foto moet plaatsen!

Bij deze voor Peer, een foto van de huidige situatie...

En dan ook nog een waarbij een deel van mijn vogels zit te genieten van een verse maaltijd ...

Opmerking

Peer? Ben je nog stil van de foto's

Inderdaad , de voliere MAG 950 x 6000 mm worden..

Opmerking

Nee hoor Wendy, ....

heb je nagedacht of je de voliere in hout of in aluminium wilt bouwen. Dus van standaard panelen of (?zelf) gemaakt en dan in hout.

Peer

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door peerpm
            Nee hoor Wendy, ....

heb je nagedacht of je de voliere in hout of in aluminium wilt bouwen. Dus van standaard panelen of (?zelf) gemaakt en dan in hout.

Peer
            Ik zit aan beide opties te denken. Wanneer ik een mooi ontwerp heb, van hout.. waarbij het hout ook beschermt is tegen 1 van mijn parkieten (dat is een sloper en wil zich naar buiten eten/knagen).

Aan de andere kant heb ik een voorkeur naar aluminium in verband met het onderhoudsvrije gedeelte...

Opmerking

betreft t gaas

Hey welkom, ik ben zelf ook nieuw

ben op t moment bezig mn eerste voliere te bouwen.
              Maar ik weet niet of je al gaas heb? Bij Cranenbroek is het gaas spotgoedkoop!
              25m voor 24,95.. geplastificeerd dubbeltjes gaas..
              zwart,groen en zilver.
              Ik heb de groene gepakt omdat t mooi staat bij mn houten voliere en houten overkappig die er aan grenst. Maar geloof dat bij zwart gaas je vogels t mooist uitkomen?

Groeten JOris

Opmerking

pas op!

Oorspronkelijk geplaatst door iJoris

zwart,groen en zilver.
                Ik heb de groene gepakt omdat t mooi staat bij mn houten voliere en houten overkappig die er aan grenst. Maar geloof dat bij zwart gaas je vogels t mooist uitkomen?

Groeten JOris
                Hi Joris,

controleer het gaas wel goed. De ervaring leert dat dit soort gaas vaak heel erg verloopt waardoor de mazen niet allemaal gelijk lopen. Dit is soms (vind ik dan) erg storend.

Suc6 in ieder geval!

Peer

Opmerking

als je goede stevige balken gebruikt hoef je niet bang te zijn van die knager
                  zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door iJoris

zwart,groen en zilver.

Groeten JOris
                    Ik heb ook altijd groen geplastificeerd gaas.
                    Past mooi bij een houten voliere in de tuin en de vogels zijn goed te zien.
                    Vr.groeten van
                    Antoni

homepage:
                    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey rahoens
                      als je goede stevige balken gebruikt hoef je niet bang te zijn van die knager
                      Nou deze balken zijn voor mijn gevoel al stevig..alleen die etter (het is er maar 1)... blijft net zo lang 'etteren' tot hij er doorheen is..

Opmerking

Hoi Wendy,

Monteer het volieregaas aan de binnenzijde vd balk dan kan hij minder goed knagen aan het hout.

GR BB

Opmerking

zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

Opmerking

Working...
                          X