Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gezocht ZANG voor in voliere

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Mooi

Die kunnen beter fluiten dan ik.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

haha ja inderdaad die is wel heel erg mooi. maja wel weer heel erg aktief ik weet niet of de buren dat leuk vinden. haha maar wel heel mooi.

mvg Ben
      Groeten, Ben

Opmerking

Zang In De Voliere

Hallo Ben!
        Voor zang in de voliere kan je natuurlijk ook denken aan een SPAANSE TIMBRADO.
        Als je geinteresseerd bent kan ik je wel een adres geven.
        Vr.groeten van
        Antoni

homepage:
        http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

oke handig haha ik zit wel heel erg aan dat soort vogels te denken passen redelijk tot goed bij mijn vogels zonder aanpassingen zeg maar.

ben wel benieuwd naar de prijs op internet wat ik gezien heb vroegen ze wel redelijk veel (echte tentoonstellings vogels) en dat niveau heb ik dan weer niet nodig. omdat het meer om erbij is en verder niet.

mvg Ben
          Groeten, Ben

Opmerking

Zang In De Voliere

Dit heeft niets met handig te maken Ben.Mij persoonlijk kan het niet schelen,wat je in je voliere er "maar bij" doet. Koop gewoon iets naar je zin.
            Bedenk echter wel,dat een fokker ,die geregistreerd staat als QUALIFIED MEMBER OF THE SPANISH TIMBRADO SOCIETY instaat voor de kwaliteit van zijn vogels en daar intensief mee bezig is.
            In ieder geval succes met je zoektocht.
            Vr.groeten van
            Antoni

homepage:

Opmerking

nou beste Antoni ik vind het wel handig dat u een adres voor me weet en het zou nog handiger zijn als ik die dan ook zou mogen ontvangen natuurlijk.

wat ik bedoel te zeggen met er zomaar bij doe is het hoeft niet duur te zijn (goedkope vogels kunnen ook ziek zijn en dure vogels net zogoed) maar liever niet zo duur eigenlijk ik hoef geen vogel die je als stamvader voor de zang gebruik doe mij dat broertje maar die net niet zover komt en dus minder veel geld kost. (het verschil zal ik als leek toch niet merken zolang hij maar mooi zingt) heeft dus niks met conditie en gezondheid van de vogels te maken. ik denk dat u mij best begrijpt tentoonstellingen ga ik er niet mee draaien het is voor mezelf in mijn voliere verder niet.

en kwaliteit word getest op zang maar zoals ik al zei gezondheid staat bij mij ook hoog en die top zangvogel word voor veel geld verkocht terwijl ik met een vogel die gewoon het net niet heeft ook heel blij ben en aan zo'n vogel ook mijn nodige plezier kan beleven.

ik hoop dan ook beste Antoni dat u (of andere) me misschien aan zo'n vogel kan helpen?

mvg Ben
              Groeten, Ben

Opmerking

Zang In De Voliere

Hallo Ben!
                Stuur me maar een e-mail als je wilt. Zoals je weet is dit geen verkoop-site,
                dus kan ik je hier geen adres geven. Zeg gelijk even waar je woont i.v.m.de
                afstand van je woonplaats.
                Vr.groeten van
                Antoni

homepage:

Opmerking

oke we mailen.

p.s. u heeft uw email adres niet op deze site ingesteld maar had al op andere site uw mail adres gevonden dus heb gestuurd en hoop dat het goed gegaan is en anders hoor ik heb wel.

mvg Ben
                  Groeten, Ben

Opmerking

Working...
                  X