Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Roofvogelverjager
Collapse
X
-
Ik zie me dit niet in de tuin zetten bij de voliere. Als je dat bedoeld K@rin?
Zie hier geen waarde voor de vogelhouder in.
Heb met een bevriend duivenmelker die toevallig bij mij op bezoek was gesproken en hem de beelden getoont. Die ziet dit ook niet voor zijn duivensport zitten. In tegendeel hij denkt dat je eerder je duiven er mee aan het schrikken maakt dan traint.
Opmerking
-
Ben bang dat de duiven hier mee niet meer terug komen op het hok
Opmerking
-
-
Opmerking
-
Gezellig, net alsof het heel het jaar kerstmis isOorspronkelijk geplaatst door populierEn de bekende heksenbollen?
Maar goed, ik ga van de zomer als de voliere "in werking is" maar gewoon eens het e.e.a. proberen. Kijken wat het meeste effectief is voor onze "huis-sperwer".Groetjes Karin
Opmerking
-
CD met Oehoe geluiden afspelen is onder postduivenliefhebbers erg populair. Het schijnt dat roofvogels zelfs ergens anders gaan nestelen uit angst voor deze grote uil die ook roofvogels op het menu heeft staan.
Opmerking
-
Het zouw best wel eens kunnen dat je eigen vogels dan ook erg in panniek raken.Oorspronkelijk geplaatst door mylifeCD met Oehoe geluiden afspelen is onder postduivenliefhebbers erg populair. Het schijnt dat roofvogels zelfs ergens anders gaan nestelen uit angst voor deze grote uil die ook roofvogels op het menu heeft staan.
Opmerking
-
Dat zal wel hetzelfde zijn als die spiegel bollen op een paaltje.
Om vogels op ingezaaid land weg te houden werd vroeger ook strips van een soort stevig alluminium folie gebruikt (een kant blauw een kant zilver) .Dat zal ook wel op de zelfde mannier helpen ,maar er is natuurlijk kans dat alle tuinvogels weg blijven.
Die bollen op die paaltjes zie je vaak in Oostenrijk ,,maar ik denk eigenlijk dat die toch meer ter versiering zijn.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking