Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe meer lawaai, des te beter. Wie heeft het antwoord?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Hoe meer lawaai, des te beter. Wie heeft het antwoord?

Vooropgesteld dat ik niets tegen mijn buren heb, integendeel maar ook zij vinden het erg leuk om de vogels te horen.

Ik ben op zoek naar vogels die zoveel mogelijk geluid/lawaai/gezang produceren voor in de voliere. Bewoners zijn nu ( en die wil ik niet weg doen) zebravinken, kanaries, gouldamadines en japanse meeuwtjes. Wie weet het?

haha nou Kees ik denk dat je snel zou aan komen bij parkieten, papegaaien of lori's maar ik denk niet dat jou buren dat op prijs stellen

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door van Tuijl
      haha nou Kees ik denk dat je snel zou aan komen bij parkieten, papegaaien of lori's maar ik denk niet dat jou buren dat op prijs stellen
      Oh, best wel. Maar die passen weer niet bij tropen.

Opmerking

mexicaanse roodmussen zingen hier de hele dag door en hard.

groeten hielke
        lukt het vandaag niet dan morgen wel

www.hielkegrasparkiet.webnode.nl

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door van Tuijl
          Kan u garanderen dat u buren u parkieten en papegaaien heel snel beu gaan worden !!!!
          Oscar

Opmerking

Inderdaad een mexicaanse roodmus of (wat duurder) een Japanse nachtegaal. Nog een prijsklasse hoger; een Shamalijster.
            Leuk, zulke buren!
            Groet Ton,
            www.allevogels.nl

Opmerking

Inderdaad heel verdraagzame buren. De een heeft kippen met een haan etc. En dat allemaal in een woonwijk. Bedankt voor de reacties.

Opmerking

mozambique sijzen zingen ook erg hard, en mooi.
                groeten Ton
                mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

herrie

Ik ben op zoek naar vogels die zoveel mogelijk geluid/lawaai/gezang produceren voor in de voliere.
                  Beste is te gaan voor een Sony-Darwinus-HiFius. Kunnen een enorme @#$%herrie maken, geen kooien schoonmaken, geen zaad of water geven en als je er tabak van hebt (of je buren) trek je de stekker eruit. Een kind kan de was doen.....

Groet,

Rob.

Opmerking

Kees. Wij hebben hier een Molukken kakatoe. Over herrie gesproken!
                    Ik zou je eerst wel eens een geluidsopname willen sturen die je dan met "plezier" op de ochtend en avond schemering voluit kunt afspelen.
                    Na een weekje eens kijken.

Een mooi drumstel voor je verjaardag is ook heel mooi.

Als de buren zo graag vogels horen fluiten staat er genoeg op Youtube.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch
                      Kees. Wij hebben hier een Molukken kakatoe. Over herrie gesproken!
                      Ik zou je eerst wel eens een geluidsopname willen sturen die je dan met "plezier" op de ochtend en avond schemering voluit kunt afspelen.
                      Na een weekje eens kijken.

Een mooi drumstel voor je verjaardag is ook heel mooi.

Als de buren zo graag vogels horen fluiten staat er genoeg op Youtube.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.
                      Ik ga nu twijfelen over een Sony, kakatoe, parkiet, pagegaai etc. Of maar alles tegelijk misschien. Ach, het gefluit van de vogels maakt me eenvoudig vrolijk. De kanaries floten zojuist (21.15 uur) nog volop. Wel stond er nog een klein lampje aan.

Opmerking

Ook ik hou van het geluid van vogels, maar overdaad schaadt.

Opmerking

Working...
                        X